Gjest NN Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har en pulekompis det siste 1.5 år, og ting er litt opp og ned. De siste 6 mnd, har vi sett lite til hverandre. Vet ikke hva grunnen til det er. Men hver gang jeg har invitert ham over eller på fest -via sms- får jeg ingen respons. Han bare uteblir. Når jeg spør hvorfor, får jeg et surt "svar". Så jeg aner ikke hva hans problem er. Siden jul har jeg fått kontakt med ham kun 2-3 ganger. Ellers har hvert eneste av mine henvendelser har blitt avslått eller ignorert. Jeg er 99% sikker at han ikke har fått seg ny dame. Så hva er problemet? Nytter ikke å snakke ut med ham, fordi han unngår meg. Svarer ikke tlf eller sms. Hva er det som skjer her? Forslag...?
Monica1968 Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har selvsagt ingen fasit på hva grunnen er, men tenker at han kanskje har"trengt litt tid for seg selv"i den senere tid? Eller at han har mye å gjøre for tiden? Du skriver at du ikke får tak i han på telefon eller SMS, men du kan jo "hukke tak i han"når du møter han, og spørre han rett ut hva grunnen til oppførselen hans er? Bare noen tanker.
Gjest Pet Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Han er ikke interssert lengre og vil ikke si det rett ut. Han håper at du bare skal forstå det, og det burde du også.
Gjest Jente37 Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Han er ikke interssert lengre og vil ikke si det rett ut. Han håper at du bare skal forstå det Yepp. Denne signerer jeg
Gjest StockDama Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Det fine med pulekompiser er at man kan pule som man vil, når man vil...han føler ikke for det lengre, siden dere ikke er sammen så mener han vel ikke at han må gi deg en forklaring. Finn deg en ny pulekompis.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Hvordan vet du at han ikke har fått seg en ny dame?
Gjest lissi32 Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Ja la han vær!! Lat som du ikke bryr deg og bytt han ut. Pulekompiser kommer og går. Om han har ei ny dame er neppe noe han informerer deg om. Man har jo ikke meldeplikt når man kommer og går som man vil, det er endel av spillet.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 når man bruker ordet pulekompis burde man ikke forvente annet...
Teriyaki Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Signerer det som er blitt sagt her. Ellers virker det som om han er mer enn bare en pulekompis for deg, siden du reagerer som du gjør. Kanskje noe å ha i bakhodet før du eventuelt skaffer deg en ny pulekompis, for det er jo trist å bli forelsket, om den andre parten ikke føler det samme.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #12 Skrevet 28. mars 2008 For det første: det er nok ikke bare en pulekompis for deg, nei. For det andre: siden desember,2-3 ganger? Han håper du tar hintet snart. Han har kanskje ikke dame, men han har sikkert noen i sikte og vil prøve å bli sammen med henne. Og da er det jo greit å kutte kontakten med pulevenninna. Bare glem han
Gjest ts Skrevet 28. mars 2008 #13 Skrevet 28. mars 2008 For det første: det er nok ikke bare en pulekompis for deg, nei. For det andre: siden desember,2-3 ganger? Han håper du tar hintet snart. Han har kanskje ikke dame, men han har sikkert noen i sikte og vil prøve å bli sammen med henne. Og da er det jo greit å kutte kontakten med pulevenninna. Bare glem han Takk for svarene. Jeg syns bare hans måte er en utrolig barnslig måte å avslutte et 1.5 års pulekompis-greie på da. Hadde vel ikke skadd å avslutte det på voksent vis, istedet for å bare unngå meg?? Vi er tross alt voksne mennesker!
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 28. mars 2008 #14 Skrevet 28. mars 2008 Takk for svarene. Jeg syns bare hans måte er en utrolig barnslig måte å avslutte et 1.5 års pulekompis-greie på da. Hadde vel ikke skadd å avslutte det på voksent vis, istedet for å bare unngå meg?? Vi er tross alt voksne mennesker! Sorry to say............sånn er mange. Rømmer unna uten ett ord. Jeg mener det er feigt og ville aldri gjort det selv. Det hele handler om å være stødig, ærlig og redelig i mitt liv. Ett ordtak/visdomsord: En skal ha mot til å være seg selv og ikke miste motet fordi man er seg selv. Men igjen.........mange har ikke det og velger en enkel og usagt løsning som en rømningsvei. For meg så blir det smålig og lite attraktivt hvis en venn ikke tør og se seg selv i speilet. Alternativene dine er å si noen sannhetens ord......men hvorfor bruke ord på ett menneske som ikke står opp for seg selv?
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 28. mars 2008 #15 Skrevet 28. mars 2008 Husk man kan bare forandre seg selv!
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #17 Skrevet 28. mars 2008 Hadde vel ikke skadd å avslutte det på voksent vis, istedet for å bare unngå meg?? Vi er tross alt voksne mennesker! Hvor voksne er dere? 14år?
Gjest Gjest_Kenneth_* Skrevet 28. mars 2008 #18 Skrevet 28. mars 2008 Her brukes begrepet "pulekompis" som den mest naturlige ting i verden. Ellers i KG ser jeg at folk (kvinner) er nokså konservative, så nå ble jeg veldig overrasket over at en "pulekompis" er en akseptert greie.. Da må det vel være helt kurant for en mann å pule på en prostituert..? Puling er puling.
Gjest Bond Skrevet 28. mars 2008 #19 Skrevet 28. mars 2008 Jeg synes det å ha en pulekompis skulle jo faktisk ikke være så liberalt - med tanke at alternativet er jo å ikke ha sex eller ha mange meningløse korte 'forhold' eller ONS. Ikke alle kan leve helt uten sex og vil ha ONS hele tiden. Men ordet 'pulekompis' er ganske ekkel, synes jeg. Det beskriver jo situasjonen veldig bra, men jeg synes ikke det er noe fint ord.
Rosalie Skrevet 28. mars 2008 #20 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har en pulekompis det siste 1.5 år, og ting er litt opp og ned. De siste 6 mnd, har vi sett lite til hverandre. Vet ikke hva grunnen til det er. Men hver gang jeg har invitert ham over eller på fest -via sms- får jeg ingen respons. Han bare uteblir. Når jeg spør hvorfor, får jeg et surt "svar". Så jeg aner ikke hva hans problem er. Siden jul har jeg fått kontakt med ham kun 2-3 ganger. Ellers har hvert eneste av mine henvendelser har blitt avslått eller ignorert. Jeg er 99% sikker at han ikke har fått seg ny dame. Så hva er problemet? Nytter ikke å snakke ut med ham, fordi han unngår meg. Svarer ikke tlf eller sms. Hva er det som skjer her? Forslag...? Han er lei deg, og har enten funnet seg ny PK eller fått seg dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå