gutt_1982 Skrevet 9. mai 2003 #61 Del Skrevet 9. mai 2003 klart jeg hadde følt meg "kallet" ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2003 #62 Del Skrevet 9. mai 2003 Fy flate folkens, trodde faktisk ikke jeg skulle bli provosert da jeg spurte om de hersens puppeorgasmene! Men alvorlig talt, jeg hadde ikke spurt hvis jeg ikke hadde visst hva en orgasme var, God damnit! Antall sammentrekninger og gud vet hva. En puppeorgasme er anderledes enn en vaginal, eller en klitoris-stimulert orgasme, men det er jaggu meg en orgasme fordet! Og hvem pokker ligger og teller antall på orgasmer og sammentrekninger og spruting og alt det der? Nyter dere sexen, eller? Og til slutt, er det sjalusi som gjør at folk nekter å tro at dette ikke går? Kvinnfolk! sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 9. mai 2003 #63 Del Skrevet 9. mai 2003 Tror nok det er litt sjalusi ute og går ja... :blunke: Ooops, så plutselig at Gjesten jeg hadde en diskusjon med tidligere i tråden misforsto meg litt: det sitatet du hadde limt inn Gjest, henspeilte på forskjellen mellom en vanlig orgasme (som man også kan få ved stimulering av puppene, noen får det sågar ve amming!!) og G-punktorgasme!! Jeg får nemlig ikke sistnevnte uten stimulering av G-punktet! Puh, hermed ferdig med å tegne og forklare - blir helt avtent av det jo! God helg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trebarnsmor Skrevet 9. mai 2003 #64 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg får orgasme lettere ved kyssing på brystene ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #65 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg skjønner frustrasjonen av å ikke bli trodd. Selv er jeg veldig vitenskapelig av meg, og har jo vært på universitetet i flere år nå. Likevel, det må være grenser på hva vi tror vi kan påstå om et fenomen, selv om det ikke er "vitenskapelig" dokumentert.(og motsatt) Hele poenget med vitenskapen er å komme seg nærmere en eller flere typer tilnærminger til et problem. Jeg blir så inni hampen irritert når folk ( noen ganger klarer jeg å gjøre det selv da... :oops: ) påberoper seg et fenomen eller benekter det pga "vitenskap". Selv er jeg skeptisk til MYE av metafysisk art, men er det noe som hvilken som helst SKOLERT person bør tenke over så er det at desto mer vi kartlegger, desto mindre opplever vi å virkelig kunne... Og spesielt kroppslige vitenskaper, de er virkelig ikke mange tiårene gamle. Ikke engang medisin, selv om vi har hatt det i flere hundre år, kan komme å påstå om et menneske føler noe eller ikke. Det er for mange utdannede mennesker, og spesielt innenfor profesjonsretninger e.l. som viser fagarroganse overfor "vanlige" menneskers følelsesliv fordi man har lest X antall fagartikler eller bøker eller gjort noen forsøk selv. Vi vil aldri kunne klare å kartlegge den totale summen av den menneskelige livsverden, og ergo må vi være åpne for at det finnes mer enn våre vitenskapelige metoder klarer å fange. Hele poenget mitt, bortsett fra det som kommer frem her, er vel å hevde at følelseslivet, din egen erfaring av seksualiteten din, og konsekvensen av det må vel være virkelig nok for personen selv? Hvem i pokker skal definere pga EN vitenskapelig definisjon hva som er en orgasme eller ikke?! Jeg siterer Thomasteoremet: "Hvis du definerer en situasjon som virkelig, blir den virkelig i sine konsekvenser" Point taken? (og ja, jeg kunne helt sikkert brukt mange av argumentene her på X antall grupper, ikke bare "skolerte" ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 10. mai 2003 #66 Del Skrevet 10. mai 2003 :oops: OPS! Jeg glemte visst at jeg hadde logget meg av... innlegget over er mitt, så vet folk det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2003 #67 Del Skrevet 11. mai 2003 Poenget er ikke å nekte for at det er mulig. Poenget er at jeg personlig ikke tror det før jeg ser eventuell evidens for dette. Som sagt.. det er mulig å ta feil.. men ærlig talt!!!! Man må jo få lov til å tro det man vil!! Flere av dere klager over arroganse osv.. men dere er jo like arrogante selv. Jeg sier jeg er SKEPTISK.. og at jeg velger å tro slik. Det er MIN mening.. og det er på tide det er lov å ha en mening for andre enn de som mener det samme. Dessuten fik jeg et spm. om hva det hadde med saken å gjøre at jeg har studert psykologi?? Hallo? Trodde det var det viktigste argumentet deres at orgasmen skjer i hjerna.. og da er det en stooor fordel å vite noe om hjerna. Så.. som sagt.. jeg kan ta feil.. men så langt tror jeg det ikke. Det må jeg få lov til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 11. mai 2003 #68 Del Skrevet 11. mai 2003 Poenget er ikke å nekte for at det er mulig. Poenget er at jeg personlig ikke tror det før jeg ser eventuell evidens for dette. Som sagt.. det er mulig å ta feil.. men ærlig talt!!!! Man må jo få lov til å tro det man vil!! Flere av dere klager over arroganse osv.. men dere er jo like arrogante selv. Jeg sier jeg er SKEPTISK.. og at jeg velger å tro slik. Det er MIN mening.. og det er på tide det er lov å ha en mening for andre enn de som mener det samme. Dessuten fik jeg et spm. om hva det hadde med saken å gjøre at jeg har studert psykologi?? Hallo? Trodde det var det viktigste argumentet deres at orgasmen skjer i hjerna.. og da er det en stooor fordel å vite noe om hjerna. Så.. som sagt.. jeg kan ta feil.. men så langt tror jeg det ikke. Det må jeg få lov til. Har du tenkt over at om du begynner å tro at dette er mulig, så øker sjansene for at du faktisk får være en av dem som opplever puppeorgasme??? Hadde selv tvil om at jeg noensinne skulle få oppleve multiorgasmer. Hadde hørt og lest om det, men var, akk, så langt unna. Kan være fort gjort å tenke seg at slikt er bare oppspinn da, og disse multiorgasmiske kvinnene juger bare på seg ørten orgasmer fordi de ikke helt vet hva en orgasme er, ihvertfall er det ikke skikkelige orgasmer de opplever! Men så bestemte jeg meg for at, jo, klart det kan skje meg også! Hva tror du skjedde, Gjest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samara Skrevet 12. mai 2003 #69 Del Skrevet 12. mai 2003 Puppeorgasme? Nope. Tror mine pupper er litt unormale på det viset' date=' de er såvisst ingen erogen sone hos meg. De bare er der liksom, og de blir tatt på det ser jeg, men...[/quote'] Sånn føler jeg det også... :oops: Kjipt men sant. Dere får nyte det dere som har den evnen :blunke: Har ikke noen problemer med å tro på dere, folk er jo så forskjellige. Noen liker og reagerer på det ene, andre liker noe helt annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 12. mai 2003 #70 Del Skrevet 12. mai 2003 nå kom jeg på første gangen jeg traff ei danske jente... Dere skal tro jeg ble overrasket da hun ikke bare likte å bli befølt på puppene, men virkelig klypet og dratt.(!) Det var litt av en opplevelse, spennende som de få. Dere som er så følsomme på puppene, hvordan er det med stearin og sånt? Er det noe som hører med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 12. mai 2003 #71 Del Skrevet 12. mai 2003 Angående orgasmetyper? Ta en titt: Om den er så vitenskapelig det vet jeg ikke, men uansett, her står jo også puppeorgasmen oppført :D http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...064&item=267276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 12. mai 2003 #72 Del Skrevet 12. mai 2003 Men.. ja jeg tror mange lyger. Jeg går ut fra at det er mulig å måle (ut fra aktivitet i hjernen f eks) om et menneske får orgasme. Dermed skulle det være mulig å måle om noen får puppeorgasmer (hvilket jeg er sikker på), hvis noen klarer å komme med ledninger festet på kroppen og apparater ved siden av seg. Dette må noen se å få gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2003 #73 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg stiller gjerne opp med ledninger og greier jeg, hvis noen gir meg en skikkelig puppeorgasme! Alt for lenge siden, alt dette snakket om puppeogasmer gjør meg veldig klar for en, og sjøl klarer jeg det ikke, gitt... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aiva Skrevet 13. mai 2003 #74 Del Skrevet 13. mai 2003 Stearin og ledninger har jeg ingen erfaringer med. Piercing derimot, skaff dere ringer i brystvortene jenter. Det er det mest fantastiske jeg har opplevd. Jeg fikk satt inn ringer for noen år siden,nå kunne jeg ikke tenke meg et liv uten ringene. Brystvortene er blitt så følsome at det ofte er nok å gå med en litt grov genser. Når vortene gnisser mot stoffet, og ringene beveger seg er det bare deilig å vere til. Det skal også bare litt trekking og vriing på ringene før jeg kommer. Riktignok blir vortene litt mindre følsomme etter hvert som man blir vant til ringene, men da kan en jo bare øke størrelsen eller henge på små lodd eller kjeder. Livet er bare herlig. Masse klemmer fra Aina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2003 #75 Del Skrevet 13. mai 2003 " Orgasme kan også oppstå som resultat av seksuelle fantasier. Det er diskutert hvorvidt dette er mulig. Enkelte mener at det må forekomme en eller annen form for mekanisk stimulering av klitoris. " (Sitat fra nettavisen artikkelen) Takk for linken. Der står det jo mye.. bl.annet at puppeorgasme eksisterer. Samtidig står også det overnevnte. Det er nettopp dette jeg mener, noen mener det finnes, andre ikke. De som skriver denne artikkelen mener åpenbart at det finnes, men har også påpekt at det finnes tvil. Er forresten enig med mann 40, dette burde være lett å måle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå