Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #41 Del Skrevet 8. mai 2003 Belle? HVilken kilde har du til dette? Jeg er selv høyere utdannet i psykologi, og mener fortsatt at puppeorgasme ikke er mulig.. Mulig jeg tar feil, men jeg tror ikke det før jeg blir vist vitenskapelig forskning som viser at dette er mulig. Tror mange lyger, men tror også at grunnen til at mange er uenige er definisjonen av en orgasme. Vet at mye av orgasmen henger sammen med psyken, men slett ikke bare den. Fysisk stimulering er det essensielle. Problemer med det psykiske kan føre til problemer med å få, orgasme, men direkte til orgasme.. vel.. det gjør det ikke. Må si dette heller minner om kiosk litteratur, der jomfruen får orgasme ved første berøring av en mann.. Nei! Jeg er fortsatt ikke overbevist!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #42 Del Skrevet 8. mai 2003 Wow, skal si jeg starta mange tanker med innlegget mitt, kult! :D Men, til opplysning, jeg har aldri faka orgasme ei heller puppeorgasme (iallefall ikke etter at jeg skjønte hva orgamse var, gikk ei stund før jeg turde å få, lissom), jeg får ikke alltid orgasme av puppe-ordning, men det hender ofte. Jeg får som regel aldri færre en fem orgasmer, som regel flere enn ti, og jeg opplever som ei anna på sida her at det tror ikke alle er sant, men det er det! Rart at man skal føle at en behøver å forsvare seg, fordi en kommer lett. Problemet nå er bare at jeg ikke har no'n å komme med, og å drive og onanere seg fram til multiorgasmer kan bli både sårt og kjedelig, men det er en annen side av saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. mai 2003 #43 Del Skrevet 8. mai 2003 Når d er mulig å få en orgasme i søvne uten berøring av klitoris, må d seff være fullt mulig å få en orgasme i bevisst tilstand v stimulering kun av brystvortene. Dette kan du ikke nekte for, selv om du er psykolog....og kanskje nettopp IKKE derfor. Vi er utrolig individuellt skapt når d gjelder disse tingene; hva som tenner deg og hva som skal til for å gi deg orgasme; synsinntrykk, berøring, tankeprosess og, som tidligere nevnt her, ørehvisking, altså hørsel.....Syns d blir for dumt å nekte for at andre opplever dette selv om en ikke får orgasme/reagerer selv på AKKURAT den måten. D blir jo som å påstå at vi juger..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #44 Del Skrevet 8. mai 2003 For det første.. jeg er ikke psykolog, bare utdannet inne psykologi. Men.. ja jeg tror mange lyger. Uansett, det samme har jo blitt diskutert med multi orgasmer, og vaginale orgasmer. Man har ikke kommet vitenskapelig frem til at dette finnes.. bare at kvinner definerer det ulikt. En orgasme består jo av sammentrekninger.. så om det er multiorgasmer eller en er diskutert. Jeg tror på at dere opplever nytelse.. men hvorvidt dette faktisk er en Orgasme stiller jeg meg kritisk til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 8. mai 2003 #45 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg vet ikke hvordan det er med deg gjest men hos meg arter orgasmene seg som en eksplosjon av intens lystfølelse som er konsentrert som en slags nytelseskrampe i underlivet og stråler ut i kroppen. Skjeden trekker seg sammen rytmisk og ved svært sterke orgasmer (helst ved stimulering av g-punktet da) spruter en væske ut via urinrøret , fra væskeproduserende vev ved g-punktet. Det siste skjer ikke ved "puppeorgasme " da. Da må det stimulering til... Med puppeorgasme mener jeg ganske enkelt en vanlig underlivsorgasme som utløses av "puppe-ordning" som en annen kalte det. Som Chimp sier: er det mulig å få orgasme uten berøring av kjønnsdelene i søvne, er det selvsagt mulig å få orgasme uten berøring av kjønnsdelene i våken tilstand også! Vi kjenner vel alle en og annen tenåringsgutt (som kanskje ikke er tenåring lenger...) som sprutet for et godt ord... Skulle det liksom være forbeholdt gutta å være i stand til å få orgasme uten berøring? Nå er det selvsagt lettest å komme med berøring da... En ting til: din definering av multiorgasmer er noe underlig... En kraftig orgasme for meg har opptil 35 sammentrekninger det betyr ikke at jeg teller hver sammentrekning som en orgasme! Man KJENNER når en orgasme begynner og slutter - og når den neste kommer, og den neste osv. Til deg Joplaya, det litt sinte innlegget mitt var ikke til deg personlig Det du skrev fikk bare frem minner om lignende ting, beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. mai 2003 #46 Del Skrevet 8. mai 2003 Vel, d spiller forsåvidt ingen rolle for meg hva du definerer d som...Vet bare selv at orgasmene jeg har fått v stimulering av kjønnsdelene har variert alt fra eksplosjoner av nytelse til nesten ikkeno (mye jobb for ingenting, lissom...), men uansett er d jo en utløsning....Vel, d diskuteres jo også om hvorvidt en utløsning alltid er en orgasme, og om en orgasme alltid er en utløsning, og hvordan dette isåfall varierer fra mann til kvinne...Ganske kompleks hele diskusjonen, siden d oppleves så forskjellig, og man reagerer på forskjellig stimulans! Men en vet jo selv best hvor skoen trykker, som d så poetisk heter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 8. mai 2003 #47 Del Skrevet 8. mai 2003 Ja, jeg husker som 14-15 åring, da jeg bare kunne sitte rett opp og ned og fantasere, og plutselig sprute helt vilt... Hvorfor skal ikke jentene kunne oppleve slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 8. mai 2003 #48 Del Skrevet 8. mai 2003 Chimp: Svaret mitt var litt ironisk ment og var egentlig til den psykolgibelærte gjesten som betviler at vi faktisk har evnen til å komme uten berøring! Tenkte kanskje hun trengte å få det inn med teskje!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #49 Del Skrevet 8. mai 2003 Jepp.. det er ulikt. Og, ja det disuteres med utløsning/orgasme. En gutt som spruter har ofte ikke orgasme, men heller sånn som kan komme før en orgasme. Og du er jo tydeligvis enig i at en puppe orgasme er helt annerledes enn en "vanlig" orgasme. Så.. litt enige er vi jo.. Men... helt enige blir vi vel ikke.. men en diskusjon er jo alltid bra Det er jo slik man lærer og kommer videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #50 Del Skrevet 8. mai 2003 Petruska? Virker ikke som du tåler en diskusjon likevel.. Jeg svarer i henhold til det jeg har lært vitenskapelig, og du.. vel.. baserer deg på egen opplevelser?? Syns du burde tåle at folk er skeptiske, og at andre har ulike meninger enn deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 8. mai 2003 #51 Del Skrevet 8. mai 2003 Hvem er du svarer gjest? har ikke sett at det er noen som mener at en puppeoragsme er annerledes enn en vanlig orgasme! Vi som har hatt det er vel skjønt eninge om at det er en vanlig kjønnsdelorgasme men uten kjønnsdelberøring!!! Get it?? Du kan bare ikke mene noe om noe JEG har opplevd, og IKKE du!! DET provoserer meg litt... Ellers har jeg ennå ikke vært usaklig tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #52 Del Skrevet 8. mai 2003 Skjeden trekker seg sammen rytmisk og ved svært sterke orgasmer (helst ved stimulering av g-punktet da) spruter en væske ut via urinrøret , fra væskeproduserende vev ved g-punktet. Det siste skjer ikke ved "puppeorgasme " da. Da må det stimulering til... Med puppeorgasme mener jeg ganske enkelt en vanlig underlivsorgasme som utløses av "puppe-ordning" som en annen kalte det. Jeg svarer deg petruska.. men syns ærlig talt ikke det er mye vits i. Du føler deg av en eller anne grunn angrepet.. Mon tro vhorofr det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #53 Del Skrevet 8. mai 2003 eeh.. hvorfor mente jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 8. mai 2003 #54 Del Skrevet 8. mai 2003 Belle? HVilken kilde har du til dette? Jeg er selv høyere utdannet i psykologi, og mener fortsatt at puppeorgasme ikke er mulig.. Mulig jeg tar feil, men jeg tror ikke det før jeg blir vist vitenskapelig forskning som viser at dette er mulig. Tror mange lyger, men tror også at grunnen til at mange er uenige er definisjonen av en orgasme Kjære Gjest! Hva i alle dager er sammenhengen med at du er høyt utdannet innenfor psykologi å gjøre med orgasme?? Å hvorfor i alle dager tror enkelte at vi som har opplevd den type orgasme lyver?! Du skrev du trodde at innlegget var kiosk litteratur,men nei det er det IKKE ! Det er fakta! Du får tro meg eller la være! Du får heller vente til det er vitenskapelig bevisst! (Som du selv sier). Sier det atter en gang: JEG HAR HATT DET!!! (Å nei,jeg lyver IKKE)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 8. mai 2003 #55 Del Skrevet 8. mai 2003 Til Gjest med høyere utdanning innen psykologi, som mener det må fysisk berøring til for å få orgasme: Jeg har høyere utdannelse innen "m-ling og hennes kropp & hode", og jeg kan motsi deg med hånden på hjertet, og livserfaringen i hånden. Du tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 8. mai 2003 #56 Del Skrevet 8. mai 2003 Gjest Jeg hadde følt meg angrepet/mistenkeliggjort hvis jeg fortalte noe om sexlivet mitt og ikke ble trodd. Selv om vi er anonyme her på KG, føles det likevel personlig å fortelle om orgasmer o. l. Da vil det oppleves provoserende å ikke bli trodd eller å bli mistenkeliggjort. Selv er jeg ikke naturvitenskapelig skolert, men jeg har et naturvitenskapelig basert livssyn. Har ingen tro på religion, astrologi, gjenferd osv. Fra dette til det å avvise konkrete opplevelser folk har med egen kropp, synes jeg det er et drøyt stykke. Det er mye god kunnskap som ikke er vitenskapelig bevist, hvis du ikke innser det ekskluderer du deg selv fra mye god viten. Hvis du er vitenskapelig skolert vet du at det kan være lurt med litt ydmykhet. Tenk på legene som med stor patos i en årrekke postulerte at spedbarn skulle ligge på magen. Da man begynte å legge dem på ryggen sank hyppigheten av krybbedød med 70-80 %. Nå hadde selvfølgelig ikke legene vitenskapelig belegg for det de sa, men allikevel mener jeg det er et eksempel som viser at ydmykhet kan være lurt. Jeg for min del har hørt og lest om (og nesten opplevd "selv")puppeorgasmer mange ganger og finner ingen grunn til å tvile på det. Tror du ikke på orgasme i søvne heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. mai 2003 #57 Del Skrevet 8. mai 2003 Klapper i hendene for Mann 40! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 9. mai 2003 #58 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg har meget følsomme brystvorter og har vært såå nær å få orgasme bare ved å få de stimulert mange ganger, men kommer deverre ikke helt i mål. Enda. Det er akkurat som det går en vei mellom puppene og der nede..Merkelige greier det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 9. mai 2003 #59 Del Skrevet 9. mai 2003 Puppeorgasme? :o Aldri hatt det. En liten avsporing; spørsmål til gutta: Dersom en jente fortalte deg at hun aldri hadde opplevd orgasme, ville du da følt deg "kallet" til å gjøre noe med saken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 9. mai 2003 #60 Del Skrevet 9. mai 2003 Jepp, Vinga... uten tvil... Den ultimate utfordring.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå