Petruska Skrevet 7. mai 2003 #21 Del Skrevet 7. mai 2003 Drømmeorgasmer er vel ganske vanlig, har fått det jevnlig siden puberteten (et par ganger i uka, oftere når jeg ikke har sex). Kan huske at jeg har kommet kun av puppekosing men det er lenge siden. Og på den tida kom jeg uten at noen var nær kjønnsorganet mitt også da. Det var i de kåte tenåra det...sukk. Har alltid hatt lett for å få orgasmer, og serier med 20-30 (alt etter kondisen der og da) har ikke vært uvanlig. Nå for tiden greier det seg som regel med 5-8. Virker som selve det fysiske behovet har avtatt med åra, selv om det liksom skal være motsatt med oss kvinner. Ja-ja, varierer vel fra kvinne til kvinne. Hvordan er det med dere andre, blir dere kåtere med åra - eller omvendt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 7. mai 2003 #22 Del Skrevet 7. mai 2003 Våte drømmer? Javisst Puppeorgasme? Nope. Tror mine pupper er litt unormale på det viset, de er såvisst ingen erogen sone hos meg. De bare er der liksom, og de blir tatt på det ser jeg, men... :oops: De jeg ikke misunner er de som får orgasme ved amming... Selv om det faktisk er naturlig og logisk. Puppene ble i alle fall en meget erogen sone i den perioden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 7. mai 2003 #23 Del Skrevet 7. mai 2003 De jeg ikke misunner er de som får orgasme ved amming... :o Går det også an? Hm... Får visst ta til takke med de gode, gamle, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 7. mai 2003 #24 Del Skrevet 7. mai 2003 Vet ikke hvor vanlig d er' date=' men jeg våknet en gang av at jeg kom i søvne. Husker ikke hva jeg drømte, og mener bestemt at jeg ikke fingra heller....Hvor vanlig er DET....blant jenter....???[/quote'] Ei venninne har fortalt at hun kommer i søvne/drømme fra tid til annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 7. mai 2003 #25 Del Skrevet 7. mai 2003 nei puppe orgasme er ukjennt for meg har som nevn over ikke så veldig fölsomme bryst..... Kan det hende at Tulla tok live av de ?! trolig.... nokk om det... vokner stött jeg av at jeg har fått eller er midt i en orgasme....ikke så ille å vokne sånn og så blir dagen man vokner til så mye bedre :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicki Skrevet 7. mai 2003 #26 Del Skrevet 7. mai 2003 Har hatt noen drømmeorgasmer ja, våkner som regel i det jeg kommer. Har derimot aldri hørt om puppeorgasmer før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #27 Del Skrevet 7. mai 2003 Har problemer å få orgasme me samboer,men har ofte fått det i søvne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 7. mai 2003 #28 Del Skrevet 7. mai 2003 Puppe-orgasme har jeg ikke hørt om før. Har heller ikke hatt drømmeorgasme Men jeg kan få veldig mange orgasmer tett etter hverandre - vet ikke hvor mange for jeg kommer som regel ut av tellinga... Det stopper når det går for kjæresten min og da er jeg som regel veldig fornøyd uansett Hmmm... kanskje jeg skal høre om han kan hjelpe meg med å fikse en drømme-orgasme eller to også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 7. mai 2003 #29 Del Skrevet 7. mai 2003 OK, er det flere enn meg som får det? Orgasme av at noen virkelig ordner m puppene dine? Og gutter, hvordan reagerer dere på sånt? Følsomme pupper reagerer jeg selvfølgelig positivt på, en dame sa at det nesten gikk for henne da jeg ordnet (som du sier) med puppene hennes, men vi nådde dessverre ikke helt fram. Går ut fra at du ikke synes det er noe problem for deg at du får puppeorgasme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 7. mai 2003 #30 Del Skrevet 7. mai 2003 Vet ikke hvor vanlig d er' date=' men jeg våknet en gang av at jeg kom i søvne. Husker ikke hva jeg drømte, og mener bestemt at jeg ikke fingra heller....Hvor vanlig er DET....blant jenter....???[/quote'] Det har jeg også opplevet, og henda lå over dyna ... Men det er lenge siden... og jeg fortalte om det til ham i drømmen, som jeg var forelsket i. Han ble jo stolt, men når vi skulle gjøre det - god på en kant, ble det ikke helt det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 8. mai 2003 #31 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg fikk orgasme en gang når kjæresten min fortalte meg med deilige ord hva han hadde lyst til å gjøre med meg. Vi var på tur hjem etter en fest, og gikk sakte og småpratet. Han visket meg deilige ord i øret og da kom jeg så det suste... Gjett om vi fikk det travelt med å komme oss hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 8. mai 2003 #32 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg har hatt det!! Mmmmmm....DEILIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #33 Del Skrevet 8. mai 2003 For å være helt ærlig jenter.. Jeg har virkelig problemer med å tro at det er mulig med pupppe orgasme.. Opphisselse .. vel.. ja.. men orgasme?? *lurer på om disse jentene vet hva orgasme egentlig er...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #34 Del Skrevet 8. mai 2003 Og.. jeg ER jente selv ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 8. mai 2003 #35 Del Skrevet 8. mai 2003 Tatt fra "hot sex": For å redde ansikt. Noen kvinnner føler seg som tapere hvis de ikke får orgasme idet noen rører ved brystene deres (som våre motstykker på filmlerretet). Det er derfor det å lyve om orgasme ikke er begrenset til soverommet. Hvis alle vennene våre skryter av at de får multiorgasmer, hvorfor skulle vi innrømme at vi overhodet ikke kan få orgasme? Noen som føler seg truffet? Ikke at jeg tviler på at noen faktisk får puppeorgasme da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 8. mai 2003 #36 Del Skrevet 8. mai 2003 JA! GJEST,jeg vet hva orgasme er!! Jeg visste ikke hva det var før jeg traff samboeren min!! Før den tid trodde jeg at jeg visste det!! Men som sagt nå vet jeg det!! Å JA,sier jeg nok en gang,man kan få orgasme bare ved puppekos!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. mai 2003 #37 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg vet også hva orgasme er....det skal jeg love.....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 8. mai 2003 #38 Del Skrevet 8. mai 2003 Det skjer i ryggmargen og i hodet! En orgasme sitter ikke mellom beina. Det kan kanskje føles sånn, men sannheten er at orgasmen er en komplisert refleks som springer ut fra nervebaner i ryggmargen og seksuelle sentra i hjernen. Man kan godt si at orgasmen er ferdigprogrammert til å styre kroppen på en spesiell måte når det går for deg. Orgasmen kan kjennes ulikt fra gang til gang, men den består alltid av et helt bestemt mønster med variasjoner. Mønsteret er alltid sammentrekninger både i underlivet og noen ganger i hele kroppen, det er et plutselig ras av følelser i kroppen og i hjernen, hos menn skjer det en rykkvis sædutløsning, og til og med hos jenter kan de forekomme ejakulering. Variasjonene består i styrken på selve orgasmen. Noen ganger er den som et forsiktig pust i sivet, andre ganger en voldsom bølge av intense lystfølelser som nesten sprenger deg i filler... Kan man få orgasme uten berøring? Svaret er et ubetinget ja! Orgasme kan du få både av drømmer om natten der du har sex i drømmene (de såkalte våte drømmene), og du kan også oppnå orgasme ved sterk, vedvarende og intense fantasier om sex, helt uten å ta på deg selv. Begge deler er helt normalt og oppleves ofte som svært sterke og intense orgasmer. Dette gjelder også ved berøring av kroppsdeler som bryster,hals,dvs. erogene soner på din kroppen!! (Dette er individuelt) JA,HER SER DERE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 8. mai 2003 #39 Del Skrevet 8. mai 2003 Skal vi som har lett for å få orgasmer og som får serieorgasmer, og - ja faktisk- har evnen til å ejakulere ved orgasme (kan ikke styre det selv da..) unngå å svare på slike ting fordi medsøstre muligens får mindreverdighetsfølelser? Har ofte fått følelsen av det når jeg har snakket om slike ting med andre kvinner. Når jeg svarer ærlig at, ja det gikk for meg første gangen jeg hadde samleie, ja jeg får serieorgasmer, og at jeg nesten aldri har opplevd å ha sex uten å få orgasme osv. blir det stille og så ser de bare på meg. Skjønner at noen tror jeg ljuger, men jeg har faktisk truffet andre kvinner som har det som meg! Så jeg tror ikke de andre som sier de har hatt f.eks. "puppe-orgasme" ljuger, kanskje det heller er slik at de som evt. ikke har hatt det lar være å svare? Muligens?? Jeg blir litt provosert av at man risikerer ikke å bli trodd når man svarer ærlig ang. sex bare fordi man ikke er helt A4! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 8. mai 2003 #40 Del Skrevet 8. mai 2003 Petruska: Vet ikke om det innlegget var ment til meg, men jeg tar det uansett til meg. Jeg tror ikke du lyver, heller ingen andre om at de har fått puppeorgasme. Spørsmålet jeg stilte kom pga det avsnittet som jeg kom over for noen få dager siden. Spørsmålet var ment generelt sett. Ikke bare til de som sier her de har fått puppeorgasme - men til alle. Det er jo kjent at en del kvinner faker. I følge "hot sex" faker også en del kvinner pupperorgasme. "Føler noen seg truffet?" var ment til alle eller ingen - kanskje mer et retorisk spørsmål. Kan hende noen av de som har svart tråden her (enten de har svart ja eller nei) har faket en puppeorgasme. Kan hende noen av de som har lest tråden, men ikke har svart, en eller annen gang har faket en puppeorgasme. Det jeg skrev var aldeles ikke ment som kritikk mot noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå