Gå til innhold

Puppeorgasme

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

OK, er det flere enn meg som får det?

Orgasme av at noen virkelig ordner m puppene dine?

Jeg får sinnsykt gode orgasmer av det, det er gjerne den første, og da kommer resten litt lettere og som perler på en snor, på en måte. :D

Men vil gjerne få høre andres erfaringer på området, hvis noen har noen. Ingen av venninnene mine har "evnen"... og jeg lurer av og til på om jeg er litt sånn "freak of nature" :oops:

Og gutter, hvordan reagerer dere på sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nesten fått d.....m skikkelig god behandling av brystvortene, sånn som jeg tror bare sambis kan gjøre d, fordi han kjenner meg så godt og vet hvor utrolig følsomme de er....Gjenstår å se om jeg noengang får d, vet jo at d er mulig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd det med to forskjellige jenter, så det er ikke ofte jeg har vært borti det. Første gangen trodde jeg ho feika.... :ler:

Ei venninne av meg fortalte at hun kunne få orgasme bare av å gå i trappa...

Hvordan jeg ser på det? For min del er det hipp som happ bare jenta har det deilig. Gir jo en ekstra mulighet for tilfredsstillelse da, i tilfelle jeg skulle bli impotent, bite av meg tunga og miste fingrene.... :ler:

Fra spøk til alvor, det er jo litt spennende da... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvordan jeg ser på det? For min del er det hipp som happ bare jenta har det deilig. Gir jo en ekstra mulighet for tilfredsstillelse da, i tilfelle jeg skulle bli impotent, bite av meg tunga og miste fingrene.... :ler:

...hvis du blir impotent, biter av deg tunga og mister fingrene, hvordan skal du da kose m pupper?! :o (tenke tenke... ) har du tenner igjen?! :D

Takk Kev, fint å høre at du har vært med på det, og at du syns d r OK. Har aldri kommet av å gå i trapper, men å sykle er noe ganske annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor vanlig d er, men jeg våknet en gang av at jeg kom i søvne. Husker ikke hva jeg drømte, og mener bestemt at jeg ikke fingra heller....Hvor vanlig er DET....blant jenter....???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde våte drømmer var like vanlige for dere jenter som for oss gutter, jeg.....?

For min del skjer det i allefall ofte.... mye trusevask for tiden.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde våte drømmer var like vanlige for dere jenter som for oss gutter, jeg.....?

:sjarmor:  

For min del skjer det i allefall ofte.... mye trusevask for tiden....  :sjarmor:

:hoho:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Joda, det har jeg opplevd. Å komme i drømme, altså. (jeg er hun som begynte puppe-debatten, venter på å bli sånn derre medlem, tok så lang tid å registrere meg atte)

Hvis jeg ikke kommer ordentlig i drømme, kommer jeg iallefall fort når jeg våkner. Trodde det var vanlig jeg, ting tyder på at jeg er en "freak of Nature" våte drømmer og puppe orgasme.

Da kan jeg jo komme med et spørsmål til, hvor mange orgasmer pleier jenter å få, sånn på rad? Kan det være at jeg får mange fordi det som regle går sjefs-lang tid mellom hver hgang jeg har sex? Får forresten mange når jeg ordner sjøl også, så jeg veit ikke helt, jeg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg har fått orgasme i søvne tre- fire ganger. jeg våkna med kroppen i bue. ikke så morsomt når man går feks på folkehøgskole og deler rom :hoho:

jeg synes det er utrolig deilig å bli kost på brystene. på den rette måten kunne jeg muligens ha fått orgasme.

...så slipper jeg å bli sår i undelivet ihvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

får orgasme i søvne stadig vekk. Våkner ofte idet jeg kommer.. Ålreit det :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...