Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei,

Kan noen fortelle meg hvilken type klær og hvilken prisklasse klærene på Priniples er?

Hvilken aldersgruppe er de rettet mot? Kan de sammenlignes med f.eks Vero Moda, eller er det mer som f.eks Oasis?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Petite_*
Skrevet

Det er litt Oasis møter Coast... Mye romantisk, men stilrene klær. Forholdsvis enkle snitt, men modærne. Ikke "knæsje" farger, som man kan finne en del av på Vero Moda. Absolutt mer Oasis enn Vero Moda.

Pris: tja, litt som Oasis det også. Typisk 1500 for en forseggjort coctailkjole, 700 for dressbukse, 500 for genser.

Alder: 20-40, kanskje. Ikke ungdomsklær, og ikke damete klær. A la Oasis her også..

Jeg synes butikken er super! Det beste er at de har egen petite-avdeling for oss som er for slanke til 34 og 36-klær og som er forholdsvis lave.

Se forøvrig hjemmesiden deres.

God shoppingtur :)

Skrevet

Nå har jeg bare vært innom Principles én gang, men jeg har inntrykk av at klærne er ganske lik stilen man finner på Oasis, men kanskje mest som den mest "voksne" stilen der. Og prisene er iallfall i Oasis-klassen. Skal begynne å handle der så snart jeg er ferdig som student og får jobb ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Supert, da høres dette ut som en butikk for meg! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det er i hvertfall kommet en butikk i Bergen nå. (på Kløverhuset)

Bergen har også fått Gina Tricot og Indiska! (den siste der jubler jeg litt for)

Gjest Gjest_fiffi_*
Skrevet
Det er i hvertfall kommet en butikk i Bergen nå. (på Kløverhuset)

Bergen har også fått Gina Tricot og Indiska! (den siste der jubler jeg litt for)

Hææ? Hvor ligger Gina Tricot og Indiska? Har ikke jeg fått med meg. Vet bare at FlippaK kommer til Kløverhuset.

Skrevet (endret)

Utifra det som blir beskrevet her, så skulle en tro jeg var i målgruppen for Principles, men jeg føler det blir for damete der. Langt fra Oasis i hvert fall. Synes de skjørtene jeg har prøvd har liv som slutter omtrent ved bh'en, mens toppene er desto kortere.

Prismessig er det ikke noe å klage på. Litt dyrere enn Oasis kanskje?

Ps, Principles ligger blant annet over Oasis på grensen.

Endret av venus*
Gjest Gjest
Skrevet
Hææ? Hvor ligger Gina Tricot og Indiska? Har ikke jeg fått med meg. Vet bare at FlippaK kommer til Kløverhuset.

Begge på Åsane Storsenter, dvs Gina Tricot er åpnet i de gamle lokalene til Wedins på gamle Åsane Senter, Indiska åpner 3. april i de gamle lokalene til HM på Arken. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...