Sandman Skrevet 7. mai 2003 #1 Del Skrevet 7. mai 2003 Skal mannen være nybarbert hver dag, eller liker dere menn som for det meste har noen dager gammelt skjegg? Det gjelder selvfølgelig ut fra en utseendemessig betraktning, ikke i forhold til at han blir for "skarp" å kose med... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 7. mai 2003 #2 Del Skrevet 7. mai 2003 Kan gjerne gå tre dager uten å barbere seg - synes det stikker mest etter en dag ... men skal vi på byen, synes jeg han ser bedre ut når han har barbert seg ... men det er sikkert fordi han barberer seg da - og så sitter vi der og koser oss - og da ser han jo bra ut. Synes det får være opp til mannen. Men synes ikke tredagers er spess sexy eller usexy, alla Jørn Hoel... (forbinder det med å prøve å være sexy...) :D Og bart liker jeg ikke, enten helskjegg eller noenlunde raka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. mai 2003 #3 Del Skrevet 7. mai 2003 Har vært snakk om noe lignende tidligere her. Ellers synes jeg at han MÅ ikke være nybarbert hver dag, men etter 3 dager uten barbering så er det på tide. Litt stubber er ok, men når det blir mye mer enn det - bort vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. mai 2003 #4 Del Skrevet 7. mai 2003 Tre-dagers skjeggstubb er råsexy etter min oppfatning.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 7. mai 2003 #5 Del Skrevet 7. mai 2003 Noen menn synes jeg blir veldig sexy med 3-dagers , men det er nok bare de som fra før - og uten den samme nevnte sjeggveksten - blir ansett som flotte i mine øyne! På by'n synes jeg det det er helt ok med 3-dagers, men i noe "stivere" som et 30- eller 40-årslag, eller bryllup, synes jeg det tar seg bedre ut med en barbert mann. Og bare bart, det er for meg harry uansett 1,2,3 eller mange-dagers ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 7. mai 2003 #6 Del Skrevet 7. mai 2003 Siterer meg selv fra en tidligere tråd: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 7. mai 2003 #7 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg liker nybarbert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2003 #8 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg syns ikke ubarbert er sexy i det hele tatt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. mai 2003 #9 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg liker kjæresten min med begge deler jeg. Men som nevnt over vil jeg helst at han skal være nybarbert om vi skal ut eller noe annet spesielt. Noen menn er sexy med litt skjeggstubber, mens andre bare ser ustelte ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 7. mai 2003 #10 Del Skrevet 7. mai 2003 1 til 5 dager kan være sexy. Kommer litt ann på mine hormoner. De er egentlig ganske så overveldene, så mer enn 5 dager, da begynner jeg å lengte etter en glatt og nybarbert mann. Med herlig etterbarberingslukt. Oh! Suits you Sir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2003 #11 Del Skrevet 7. mai 2003 det var det faktisk en som spurte meg om idag -Nei, nybarbert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. mai 2003 #12 Del Skrevet 7. mai 2003 Det kan være sexy, kommer an på mannen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browneyes Skrevet 7. mai 2003 #13 Del Skrevet 7. mai 2003 Synes det er råsexy !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 7. mai 2003 #14 Del Skrevet 7. mai 2003 Mulig det kan være sexy, men på min kjæreste passer det slett ikke. Nja, han har skjegg han da. Ikke helskjegg, for han barberer ansiktet, det er bare "langs kanten" av ansiktet og nedover halsen, og haka selvsagt at han har skjegg. Ja, og så har han bart i tillegg, av og til. Det er det som passer på ham. Joda, av og til barberer han bort alt, men det ser litt "nakent" ut, han er penest på denne måten synes jeg. Myke kinn man kan klemme, men skjegg likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 7. mai 2003 #15 Del Skrevet 7. mai 2003 3 dagers skjegg? Tja....På noen passer det, på andre ikke . Typen får ikke ha det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. mai 2003 #16 Del Skrevet 7. mai 2003 Gir meg "skrubbsår" på innsiden av lårene ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 7. mai 2003 #17 Del Skrevet 7. mai 2003 Veldig veldig sexy synes nå jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jelly Skrevet 7. mai 2003 #18 Del Skrevet 7. mai 2003 Kjæresten min har hår. Masse hår. Overalt. Og jeg elsker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. mai 2003 #19 Del Skrevet 7. mai 2003 Min også, Jelly, har hår overalt......og jeg åsså ELSKER d.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 7. mai 2003 #20 Del Skrevet 7. mai 2003 Men min liker IKKE at jeg fristes til å nappe ut dem øverst på ryggen..... (ja, jeg har gjort det et par ganger, men ikke mer enn et par ganger, han bir sint jo..... ) Men hår er det overalt på ham, og han er meget sexy etter min mening ja (selv mener han at han sikekrt er "missing link", men det er slett ikke sant nei, deilige gutten min. Gutter SKAL ha hår på armer og ben og brystkasse og sånn! Og i ansiktet har de jo også naturlig hårvekst, men man kan kontollere den litt da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå