Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har noen flybilletter til overs med Ryanair, vet noen om disse kan selges og i så fall hvordan?

Ser at det ligger private billetter ute på Finn foreksempel, men hvordan gjør man da med navn på billettene? Kan andre reise med billetter som det står mitt navn på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, navnene må endres på selve billetten - og det koster penger. Så det må du ta høyde for når du velger hvilken pris du vil selge billettene dine for.

Hvordan dere løser dette rent praktisk vet jeg ikke - men navnene må endres på billetten.

Skrevet

For å endre navnet på billetten kontakter du flyselskapet og ber dem om å endre navn. Det koster selvsagt noe, men tror ikke det er så himla mye.

Gjest Gjest
Skrevet

Fra ryanair.com:

# Passenger names can be changed up to 4 hours prior to scheduled flight departure through a Ryanair reservation centre only (subject to opening hours) and upon payment of a per person name change fee of £70.00/€100.00. Any name change made to a flight reservation must be for that individual passenger's complete flight itinerary.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har noen flybilletter til overs med Ryanair, vet noen om disse kan selges og i så fall hvordan?

Ser at det ligger private billetter ute på Finn foreksempel, men hvordan gjør man da med navn på billettene? Kan andre reise med billetter som det står mitt navn på?

Du har ikke lov å gjøre dette selv. De som kjøper slike bill. nå kan risikere å stå der uten bill....tapte penger. Nå må du legitimere deg når du skal ut å fly.

Gjest Gjest
Skrevet

Forresten, det er langt billigere å bytte strekning/tid hos Ryanair enn navn, så vurder det.

Skrevet
Forresten, det er langt billigere å bytte strekning/tid hos Ryanair enn navn, så vurder det.

Hvordan da tenkte du?

Skrevet (endret)

Står i vilkårene deres:

Flight dates, times and routes are changeable subject to availability and upon payment of a discounted change fee per one way flight/per person if made on www.ryanair.com of £18.50/€25.00 or a standard change fee of £30.00/€45.00 per one way flight/per person if made through a Ryanair reservation centre, plus in each case any difference in cost between the original total price paid and the lowest total price available at the time the change is made.
Endret av Yummy_Mummy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...