Honey Bee Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Jeg og eksen har delt omsorg for 2 barn på 2 og 3 år.Jeg syns de første dagene når vi bytter uke er slitsomme,og har foreslått at vi bytter fredag istedet for mandag.Får helgen til å omstille seg..Ser at mange foreslår det i en tråd her også.Problemet er at han nekter.Ingen grunn får jeg,kun nei.Ikke vil han være med på ta med datteren vår til homeapat heller.Hun har endel luftveisinfeksjoner,og penicillin har lite effekt.Føler at jeg ikke har noe å si iforhold til barna.Hva gjør jeg,ønsker å skåne barna for konflikter,men kan jo ikke lenger la meg overstyres på denne måten
Gjest Gjest-M- Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Familievernkontoret kan hjelpe dere. Bestill en time, og få hjelp til å sette opp nye avtaler som kan gjøre hverdagen lettere for dere alle sammen.
Honey Bee Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 (endret) Familievernkontoret kan hjelpe dere. Bestill en time, og få hjelp til å sette opp nye avtaler som kan gjøre hverdagen lettere for dere alle sammen. Vi har gjort det,har advokat begge to.Men jeg vil så gjerne unngå rettsak.Han vil ikke gå med på noe,retten skal avgjøre sier han.Han kan da ikke være fritatt for samarbeid mens vi venter på rettsak?Han har i mekling sagt at jeg ikke er en dårlig mor,men skal kjøre sak på at jeg er det for å ta fra meg omsorgen. Vi har ett barn hver på papiret. Endret 27. mars 2008 av Honey Bee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå