Gå til innhold

Er mennene deres egasjert?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Synes du det er riktig å kalle ham det fordi han vil at du skal ha brudekjole? Det er da vel ikke noe rart at han vil se deg i brudekjole når dere skal gifte dere. Skal det så lite til for å kalle en mann Groomzilla?

Dette var ETT eksempel på en ting han ble forferdet over... Og det var snakk om "nesten -litt- groomzilla -til tider-". Sagt med fleipete smily.

Om han vil det skal være store hvite brudekjoler med i bildet får han gå med den selv :regn:

Videoannonse
Annonse
Gjest smotti
Skrevet
Dette var ETT eksempel på en ting han ble forferdet over... Og det var snakk om "nesten -litt- groomzilla -til tider-". Sagt med fleipete smily.

Om han vil det skal være store hvite brudekjoler med i bildet får han gå med den selv :regn:

*Ser for seg en ridder i brudekjole* :fnise:

Skrevet

:fnise:

For övrig er kjaersten og jeg omtrent like engasjerte (og omtrent like treige..) tror jeg.

(Og dressen hans kosta mye mer enn kjolen min! :gjeiper: )

Skrevet

Min er sånn "passe" egasjert, var med på lokaler og meny, :bryllup: men etter det gjør han di oppgavene jeg ber han om å gjøre. Ikke så ivrig på pynt, invitasjoner, påmeldinger,valg av brudepikeklær osv.. Men jeg liker det litt slik også, :jepp: der jeg føler at vi må begge avgjøre tar jeg det opp med han, men utover det så styrer jeg denne skuta selv.. :jepp:

Skrevet

Her var samboer opptatt av å være med å klarlegge de "store" tingene, dvs type vielse, størrelse på festen/hvem vi inviterer og lokale. Han kommer nok også til å være med å velge meny og kanskje fotograf, og selvfølgelig også dress, men brudekjole, invitasjoner, borddekning og fargevalg ser ut til å bli "mitt bord"... Så han er sånn noenlunde engasjert, men detaljene ser ut til å bli opp til meg ;)

Skrevet

Samboer sier han vil være med å planlegge, men han syns det er for tidlig. Så til sommeren når det er ett år igjen han han sagt vi skal planlegge :) Gleder meg :jepp:

Gjest forlovet med en groomzilla
Skrevet
Når det kommer til planlegging av bryllupet, er mennene dere engasjert eller gjør dere det meste selv?

Det er faktisk han som planlegger det aller meste, jeg har egentlig bare bestemt blomstene, kjolen og fått en fotograf vennine til å ta bildene. Resten har han tatt seg av. (for min del kunne vi egentlig droppet bryllupet, vi lovet hverandre å dele livet sammen for et par år siden, men siden han er sn groomzilla så...)

Skrevet

Min kommende er nok like opptatt av den store dagen som meg, og det burde han være da det var hans ide..... :gjeiper:

• 7 måneder senere...
Skrevet

Det er VI som skal gifte oss, og derfor VI som sammen planlegger bryllup;) Min samboer er med på å planlegge hele gildet, alt fra type vielse og lokale til farger og tema i bryllupet:) Mye gøyere å være to om planleggingen. Og min bedre halvdel har like god estetisk sans i forhold til detaljplanlegging som meg. Dessuten tenker to hjerner bedre enn en!

• 2 uker senere...
Skrevet

Egentlig så er det jeg som planlegger og finner på ideer, så tar jeg det opp med ham og får tilbakemeldinger. Halvdelen har sagt at har gjerne vil delta i så mye som mulig, men han er ikke proaktiv. Noen ganger får jeg tilbakemelding i form at et smil og et kyss. Det er helt greit for meg :kline:;)

Ellers har han sagt at hvis jeg trenger noe som han praktisk sett kan gjøre, så skal jeg si ifra, så det blir nok litt jobb på ham etterhvert også :biggrin:

Skrevet

Det er vel jeg som styrer med det meste...men det er også slik han vil ha det! Jeg har spurt ham om han ville være med å bestemme noe som helst - slikt som farger, pynt osv osv - men han sa at han skulle bare møte opp han. :fnise: Og det passer egentlig fint for begge to. Jeg vet hva han liker og ikke liker, og jeg tar selvsagt hensyn til ham (f.eks. i forhold til fargevalg - ingenting rosa hos oss...:))

Det eneste han var fast bestemt på, var å ha festlokalet i byen, da vi skal gifte oss i min kirke på landet...og det var helt greit!:)

Skrevet

her i gården er han ikke så veldig interisert. Men kommer med meninger..og mener jeg vil gjøre en så god jobb. Hjelp! Blir stressa jeg.

Skulle gjerne ønske han ville være med gira:(

Skrevet

Han er nokså engasjert. Han er stort sett interessert i de store tingene som f.eks. lokaler, mat o.l. og jeg er mer opptatt av detaljer slik jeg alltid er. Jeg overkjører ikke han med mine ideèr, men der jeg vet jeg er hakket mer interessert som f.eks. invitasjoner så sjekker jeg først og så spør jeg om han er enig etterpå før det er endelig. Han liker at vi har såkalte bryllupsmøter hvor vi diskuterer fremgangen og neste steg i planleggingen. I og med at han er fra et annet land så er det jeg som har best oversikt over hvordan vi gjør det og hvor vi finner det vi trenger her i Norge. Det gjorde nok noe med han når han i forrige uke fikk prøvd brudestasen sin i brudesalongen og det ble mer realistisk. Han synes i alle fall det var gøy. Jeg er i alle fall fornøyd med engasjementet hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...