Søs Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Når det kommer til planlegging av bryllupet, er mennene dere engasjert eller gjør dere det meste selv?
Meteline Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Han er engasjert i bryllupet ift lokalvalg og meny, men er alikevel ikke like ivrig på å få ting ned på papiret. Han syns fortsatt at det er en stund til og føler ikke behov for å få ting avklart. Men han er positiv til ideer og tanker jeg har og lar meg holde på. Men kjenner jeg han rett kommer han strekere inn på banen når det blir aktuelt å begynne å nærme seg;)
Gjest smotti Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Jeg fikser alt og bare opplyser han om det som er gjort.. hehe Er ikke mye han vil ha sagt..hehe Prøvde å involvere han masse i begynnelsen, men han sier bare jeg skal gjøre slik jeg vil, for han syns det er viktigst at jeg er fornøyd, han er fornøyd så lenge jeg kommer til kirken og er fornøyd. hehe
Anamelona Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Jeg fikser alt og bare opplyser han om det som er gjort.. hehe Er ikke mye han vil ha sagt..hehe Prøvde å involvere han masse i begynnelsen, men han sier bare jeg skal gjøre slik jeg vil, for han syns det er viktigst at jeg er fornøyd, han er fornøyd så lenge jeg kommer til kirken og er fornøyd. hehe Haha Der har du min tilkommende også Jeg tror det er sånn gutta er. "Det bare er sånn". Hehe. Gutter er ikke like opptatt av denne begivenheten som vi jenter er. Eller la oss vinkle det på en annen måte: Vi jenter er sinnsykt mye mer opptatt av detaljer enn det guttene er. Lykke til alle gifteklare!!!
Mazilla Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Han er ikke så veldig engasjert foreløpig, men satser på at det tar seg opp etterhvert! Er litt for fjernt for han enda tror jeg, siden det ikke er før august neste år.. Men han er veldig bestemt når det kommer til menyen da, matglad som han er (Vi vet enda ikke hva vi skal ha, men han har stemt ned alle forslagene jeg har kommet med hittil ang hovedrett..)
Marte M Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Nei det er han ikke... Han syns det er "så lenge til at det er vanskelig å engasjere seg". Det er 4 mnd til... Han skulle bare visst alt jeg har gjort det siste året. Men selv om jeg skulle ønske at han viste litt mer entusiasme for blomster og bordkort, så er det vel slik som de over her sier. Vi jenter er mye mer opptatt av slikt. Mannen min sier at så lenge jeg sier ja, og vi blir gift så er han fornøyd! Og det er jo i bunn og grunn det et bryllup handler om!:-)
Lille Ballerina Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Ja, han er mye mer engasjert enn jeg hadde forestilt meg, og det synes jeg er kjempe godt. Han er veldig bestemt på feks at det er han som skal bestemme buketten, og jeg ikke skal se den før selve bryllupsdagen, og det skal han selvfølgelig få lov til :rødme:
Gjest anetti Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 :rødme:Min er ikke så veldig med akkurat nå, men det er for han driver og styrer så fælt med og selge bilen våres og kjøpe en ny. Han sier selv at med en gang han har fått det ut av verden så skal han hjelpe mye:) Men syns han er flink nå alt jeg. Han kommer med sine meninger og har vært med for å se lokalet og valgt ut kake og viser interesse. Han ser fort når jeg blir sliten av alt jeg gjør i forhold til bryllupet, eller hvis jeg virker litt lei meg så snakker han om bryllupet. (han vet jeg blir glad da) Ellers tror jeg han vil bli mer engasjert når han er ferdig med de bil greierne:) Gleder meg masse :rødme: Gratulere til alle dere andre bruder hær inne. Dette er en fantastisk fin tid for oss jenter. Men merker at man kan bli helt utkjørt av alt man tenker på. Er for tiden veldig distre, går med hodet i skyene
Noli Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Ja, han er mye mer engasjert enn jeg hadde forestilt meg, og det synes jeg er kjempe godt. Min også. :rødme:
Concertina Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Vil nå si han er engasjert, selv om jeg nok er mer engasjert enn han Han har vært med på alle avgjørelser så langt, han kontaktet soknepresten og ordnet opp da vi fikk beskjed om at vi ikke kunne gifte oss i kirka vår på den datoen vi ønsket, vi har begge vært på visning av lokale, vi har sett over budsjett og gjesteliste sammen osv. Og han er helt klar på at han vil være med å lage invitasjoner etc. Men jeg tror nok han fremdels synes det er veldig lenge til... Og det er jeg vel forsåvidt enig i
Søs Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. mars 2008 kjekkt å høre litt hvordan det er for dere. Er litt overrasket over at mannen er så.. nja, hva skal jeg kalle det.. Han tar så mye inisjativ. Det er kjempe flott altså, er bare overasket etter å ha sett et par venner gifte seg og sett hvor lite intr. mennene dems har vært..
Cienna Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 Er vel jeg som styrer det meste...venter fremdeles på forlovlseserklæringen på hans side, da pairene skal sendes inn om et par uker...Jeg gjør nok det meste ja, men han er selvsagt med og tar avgjørelser underveis....
Gjest Elize Skrevet 27. mars 2008 #13 Skrevet 27. mars 2008 Han er ikke så veldig interesert, men det er jo enda lenge til. Så regne med at interesen kommer.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 27. mars 2008 #14 Skrevet 27. mars 2008 Min var interessert i begynnelsen han, men nå har det dabbet av litt for mye. Han sier bare "du har jo så god smak, så jeg stoler på deg, jenta mi!" Selvfølgelig har jeg god smak, men må kjefte litt på han innimellom
LilleSiri Skrevet 28. mars 2008 #15 Skrevet 28. mars 2008 Vil si at Sambo er ganske engasjert jeg:) Han har foreslått at vi skal ha en kveld i uken hvor vi setter oss ned og planlegger, synes det er en kjempe idè Han blir egentlig ganske snurt hvis jeg prøver å ta avgjørelser uten han, hehe. Jeg synes det er viktig at dette er en ting vi gjør sammen, og blir enige om alt. Jeg er forøvrig verdens beste til å bekymre meg , og han klarer alltid å roe meg ned og finne rasjonelle løsninger :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #16 Skrevet 28. mars 2008 Hos oss er det han som er mest engasjert.. Jeg vil ha et lite og helt enkelt bryllup, ikke noe fjas og dilldall og temaer og farger og håndlagde invitasjoner og bordkort og gudene vet hva. Men han er mer "full pakke". Han er nesten en liten groomzilla til tider Ble helt forferdet da jeg sa at det ikke kom på tale at jeg kom til å ha på meg brudekjole.
DDuck Skrevet 28. mars 2008 #17 Skrevet 28. mars 2008 Min mann er også engasjert, men ikke likke mye som meg Han er vel slik som de andre mennene her som synes det er for langt frem i tid enda for å bli ordentlig engasjert men han diskuterer villig med meg når jeg spør om han syns og hvordan han vil ha ting så han har mye hanskulle ha sagt
KCam Skrevet 28. mars 2008 #18 Skrevet 28. mars 2008 Min mann er ikke så veldig detaljorientert for å si det sånn Det han er mest opptatt av er hvordan vi ligger an i forhold til budsjettet, og hvem av de inviterte som kommer og ikke. Men jeg prøver å få han litt mer med, vil ikke bestemme alt selv. Og føler egentlig ikke at jeg "bestemmer" så mye heller, det er mer sånn at skal noe skje, så må jeg ta tak i det..
Gjest Loni Skrevet 28. mars 2008 #19 Skrevet 28. mars 2008 Han er nesten en liten groomzilla til tider Ble helt forferdet da jeg sa at det ikke kom på tale at jeg kom til å ha på meg brudekjole. Synes du det er riktig å kalle ham det fordi han vil at du skal ha brudekjole? Det er da vel ikke noe rart at han vil se deg i brudekjole når dere skal gifte dere. Skal det så lite til for å kalle en mann Groomzilla?
Gjest smotti Skrevet 28. mars 2008 #20 Skrevet 28. mars 2008 Synes du det er riktig å kalle ham det fordi han vil at du skal ha brudekjole? Det er da vel ikke noe rart at han vil se deg i brudekjole når dere skal gifte dere. Skal det så lite til for å kalle en mann Groomzilla? ja hvofor ikke?? skal jo ingenting til for å bli kaldt bridezilla heller......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå