Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har tenkt lenge på å skaffe meg en eller annen form for gele til øyebrynene for å kontrollere de litt. Men jeg aner ikke hva jeg skal se etter.

Har kikket litt på SN, men jeg vet ikke om jeg bør velge med eller uten farge eller noe som helst.

Har du en favoritt eller andre typer tips? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest fragment
Skrevet

Jeg er fullstendig avhengig av øyebrynsgelé, og har brukt H&M sin variant i mange år. Fikk fullstendig noia da de tok den ut av produksjon for noen år siden, men heldigvis kom den tilbake i butikkene etter et par måneder.

Skrevet (endret)
Jeg er fullstendig avhengig av øyebrynsgelé, og har brukt H&M sin variant i mange år.

Jeg bruker også denne. Den er helt grei, men jeg må skrape av nesten all geléen som blir med kosten opp av tuben, ellers blir det for mye. I tillegg begynner den å "flasse" hvis man kommer nær øyebrynene.

Jeg får følge med på denne tråden, kanskje jeg får tips om en som er bedre..

Endret av Anemsi
Skrevet

Du kan kjøpe helt vanlig blank gelè til brynene på H&M til ca tredve kroner.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg bruker HM sin, og syns den er helt grei. Jeg brukte en fra Body Shop en stund, men selv om den kjentes bedre ut, så syns jeg ikke den hjalp så mye heller. Jeg liker at den gjør brynene litt stive. Jeg opplever heller ikke at den flasser.

Gjest Gjest_trådstarteren_*
Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg bør vel sjekke ut den fra H&M.

Ligger den blant H&Ms sitt eget sminkemerke? Er den på tube? Flaske? :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det er lenge siden jeg har kjøpt nå, men jeg tror den lå ute blant den andre HM-sminken. Min er i en gjennomsiktig, matt maskaraflaske.

Gjest Gjest_Trådstarteren_*
Skrevet

Takk for raskt svar! :) Supert!

Jeg skal se etter den neste gang jeg er på H&M.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har brukt blank mascara fra Body Shop - fungerer glimrende!

Gjest billig alternativ
Skrevet

jeg bruker børsten til en gammel mascara, og sprayer hårspray på den eller tar på gele. funker maks og trenger ikke å spraye den for hver gang heller :D

Skrevet

Hørtes gøy ut med en slik med farge!

HVOR? HVOR? HVOR?

Har de på Strawberrynet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...