Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest76
Skrevet

Jeg skal flytte inn i ny, leid leilighet der man selv må besørge oppkobling til TV signal. Firmaet de bruker leverer kun 20 kanalers pakke, jeg har kun behov for NRK og TV2, og er ikke interessert i å betale 1500,- kr + 199 i mnd for kabel-TV.

Jeg skal ha bredbånd der og mener å ha hørt at man kan få TV via internett, er dette mulig? Jeg skal uansett koble dataen til flatskjermen, så det hadde jo vært ideelt. Jeg har også en TV tuner til PC'n om det er nødvendig.

Noen som evt. vet om man uansett får inn NRK/TV2 via tv-uttaket i vegg? Jeg har dekoder og kort (digital grunnpakke) fra Canal Digital, kan jeg evt. få inn TV-signaler via den selv om det ikke er kabel tilknyttet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tv uttak i veggen kan du feks via rikstv få inn nrk kanalene og tv2. Tv2 gratis gjelder bare frem til 2010 eller noe sånt, og du må i dag ha kort for å se tv2. Da får du kortavgift i tillegg og en dekoder koster 1500,- når du kjøper uten abb (mulig på tilbud til rundt 1000,-).

Canal digital har sikkert tilsvarende løsning, kjenner ikke så godt til den.

Du kan også se nrkpå web tv og tv2. Nrk er "gratis" siden vi betaler lisensen og tv2 sin koster. Kjøper du et år med tv2 på en gang tror jeg det er rundt 1000,-

Vi bruker web-tv mye og syns det fungerer utmerket.

Og nextgentel tror jeg har fått en tv løsning. Sjekk ut sidene deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...