Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har vært prøvere tidligere uten å lykkes. Siden jeg nå snart er ferdig med mine studier, fant vi ut at det var greit å vente til jeg var ferdig med dem, og fått meg jobb, før vi begynte igjen. Økonomiske årsaker.

I dag har jeg fått tilbud om et 100% vikariat fra høsten av!! Det betyr at vi fra sommeren av igjen blir prøvere!!! Er så spent...:) Ekstra deilig er det å tenke på at vi slipper å bekymre oss for økonomien. Stor forskjell på det jeg ville fått som student og det jeg vil få nå.

Så får vi bare krysse fingrene og håpe på at det klaffer når vi begynner prøvingen igjen til sommeren. Syklusene mine er begynt å stabilisere seg, og det er jo positivt!! Vi er veldig klare for et barn nå, og tanken på at vi neste sommer kan ha et lite nurk, er bare helt fantastisk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! :) Håper dere får det til denne gangen...

Er veldig greit å ha økonomien i orden, man slipper så mange bekymringer...

Jeg har heller ikke fast jobb, er vikar, men ikke fast vikar.. tilkallingsvikar på en måte.. vet aldri hvor mye jeg kommer til å jobbe fremover. men til nå(ca.9 mnd) har det blitt hver dag..og det blir det nok fremover også. så vi får se... Jeg har vel litt mindre rettigheter tror jeg, med sykepenger osv.. ikke satt meg inn i det...

Er man klar for barn så er man klar, og da klarer man alt:-) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...