yoga Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hei Jeg har noen mørke hår på overleppen, som jeg pleier å fjerne med "wax-strips". Men nå begynner jeg å bli temmelig lei den voksinga.. Er det noen som har noen erfaring med å fjerne de på en annen måte? Evnt bleke de? Og hva bleker du de med?
Essie_ Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Hei Jeg har noen mørke hår på overleppen, som jeg pleier å fjerne med "wax-strips". Men nå begynner jeg å bli temmelig lei den voksinga.. Er det noen som har noen erfaring med å fjerne de på en annen måte? Evnt bleke de? Og hva bleker du de med? Hei! Jeg bleker hårene på overleppen med denne fra veet (bla helt ned på siden). Fungerer kjempebra. Huden kan bli litt lysere der man har hatt på kremen, men dette har alltid forsvunnet innen 30 min (det står det også på pakken). Tror den koster ca 120,-.
yoga Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Takk Da skal jeg gå til innkjøp av den.
Gjest gjestebruker Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 jeg bruker gentle cream bleach for the face fra Andrea 99 kr på Vita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå