Gå til innhold

Butikk i Oslo sentrum som selger utstyr til scrapbooking?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bea_*
Skrevet

Som tittelen sier, er det noen som vet om gode/store butikker med utstyr til scrapping i Oslo sentrum?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Panduro nederst i Karl Johan.

Gjest Gjest_maren_*
Skrevet

I karl johan har de en hobbybutikk. Husker ikke navnet nå, men det er en kjede.

Gjest Gjest_Bea_*
Skrevet

Supert, om ikke Panduro har flyttet, så vet jeg hvor denne ligger! Er det Panduro som har størst utvalg i srappe-ting mon tro?

Skrevet

Nei, de har ikke flyttet, jeg var der senest i går. Om de har størst utvalg eller ikke, vet jeg ikke, men det er en ganske stor butikk med godt utvalg.

Skrevet
Papirgalleriet i kjelleren på Norway Designs, Stortingsgata 28 (ved Saga kino), har masse flotte papirer, men de spesialiserer seg ikke på scrapbooking.
Skrevet

Du har også Steffens som ligger i Kongens gt.15. Jeg kom for sent da jeg skulle dit, så de hadde stengt, men gjennom vinduene så det ut som en veldig fristende butikk. Skal definitivt dit igjen, i åpningstid neste gang :)

Skrevet

Panduro nederst i Karl Johan (ligger rett ved siden av Burger King, på skrå over veien for Arkaden) har en del ting, men det er mest papirer og pynt.

De har ikke så mye verktøy og slikt, som du finner i "ordentlige" scrappebutikker. (Kuttemaskiner og dies og sånt f.eks ) Men samtidig så har de en del andre ting som man jo også kan bruke på scrapbooking-prosjekter, men som er ment for andre ting egentlig.

I Oslo pleier jeg å handle på Papertrends som ligger et par hundre meter fra Smart Club på Alnabru.

Skrevet
Du har også Steffens som ligger i Kongens gt.15. Jeg kom for sent da jeg skulle dit, så de hadde stengt, men gjennom vinduene så det ut som en veldig fristende butikk. Skal definitivt dit igjen, i åpningstid neste gang :)

Ja, Steffens er bedre enn Panduro. Men man får ofte høre at de er utsolgt for det du spør etter. Men damen som jobber der er veldig hyggelig, og de har jo mye, da :)

Skrevet

Søsteren min driver mye med scrapbooking å hun kjøper en god del på Nille faktisk.

Skrevet

Steffens er vel blant dem i Oslo som har best utvalg, men de er litt dyre på noen av tingene sine.

Men du trenger ikke dra så langt utenfor Oslo før du finner flere da. Papertrends på Alnabru er en fin butikk, og spesielt Bikuben på Strømmen kan anbefales. Men de er som sagt utenfor sentrum, da...

Gjest Chrissy82
Skrevet

Det finnes også flere bokhandlere som selger scrapbooking ting..

Skrevet
Som tittelen sier, er det noen som vet om gode/store butikker med utstyr til scrapping i Oslo sentrum?

Du bør ta en titt på QXL. Der selges det mye fint. Og det er 1/3 av vanlig butikkpris. MYE å spare, for scrappeting er dyrt.

Skrevet

Clahs Ohlson har også noe - helt grunnleggende ting som album og papir, og litt kuttere, stempelputer etc. Billig og greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...