Ephemera Skrevet 10. april 2008 #21 Del Skrevet 10. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 12. april 2008 Forfatter #22 Del Skrevet 12. april 2008 Ephemera Arh.. prøvde hvile på dagen idag men fikk aldri sove. Lille sovetrollet sov i hele 3 timer! Ikveld er det avslapning og to øl på plakaten.. Kanskje kino imorgen. Tok en test for et par dager siden men er jo altfor tidlig å vise.. Får ta i slutten av kommende uke.. Men tviler mer og mer på at jeg er gravid. Kjeder meg litt.. er så lite å finne på med lille når hun bare er 16 mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. april 2008 #23 Del Skrevet 12. april 2008 Vi prøver å være litt ute når været er bra, men nå er det altfor vått og kaldt til at jeg orker det. Her nærmer det seg 3 timer med soving her også. Er så godt at hun sover så godt når de sover så godt på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 12. april 2008 Forfatter #24 Del Skrevet 12. april 2008 Så bra du også har fått deg ei med godt sove Ja, mye drittvær her, regner nesten hele året, så Blir nok mer å finne på når hu etterhvert kan gå! Hun gikk 2 skritt alene her om dagen og klarer å stå litt uten støtte Nå er det Farmen finale!!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 12. april 2008 #25 Del Skrevet 12. april 2008 Det blir spennende å se om du er gravid! Ja, det er mye lettere når de små kan gå. Min lille mini på 15 måneder elsekr å være ute, løpe, gå , klappe katter, "snakke" med andre barn, huske, leke i sandkassa osv osv. Å ta en tur ut på ettermiddagen redder ofte oss alle her hejmme. Humøret hans stiger 10 hakk, hadde vi bar blitt inne hadde han garantert vært sutrete. Ha en fin lørdagskveld, og kos deg med Farmen. Vi sitter benka og klare vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. april 2008 #26 Del Skrevet 12. april 2008 Jenta vår på 14 måneder har begynt å gå mye mere etter at vi kjøpte innesko til henne forrige helg! Nå går hun masse skritt over gulvet - og hun er så stolt og gliser og ler - og vi sitter jo bare og jubler, vi også Det er en god stund siden hun begynte å stå alene på gulvet og gå et skritt eller to, men det er helt tydelig at hun fikk mye, mye bedre støtte med sko Vi har kjøpt helt vanlige, hvite, litt høye babysko fra Ponny. Hun skal begynne å bruke dem ute nå til våren. (Og apropos det så gleder jeg meg masse til jeg kan kjøpe sandaler til henne i sommer ) Utevinterskoene hennes virker å være litt tunge å gå med. Det er vanvittig rart og stort å se den lille babyen min gå over gulvet!! Jeg skulle jo ønsket at babytiden varte mye lenger, men jammen er det kjempegøy med alt som skjer fremover også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. april 2008 #27 Del Skrevet 12. april 2008 Jenta mi vil ikke gå i sånne stive sko hun, men disse fra Puma løper hun rundt i både ute og inne. Har faktisk kjøpt to par Puma til henne, de er kjempelette å gå i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 13. april 2008 #28 Del Skrevet 13. april 2008 Vi bruker bare stive sko når vi må. Har brukt sånne skinntøfler til minien når vi er inne. De er supre, for da blir ikke golvene så glatte og lette å skli på. Men altså; stive sko må vi jo bruke skal vi ut. Er bare glad for at nå er det mer vår ute, så slipper han de "store og tunge" vinterskoa. Ellers Shiloh, ble du fornøyd med hvem som vant farmen? Det ble jeg. Jeg heide på Silje fra første stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 13. april 2008 #29 Del Skrevet 13. april 2008 Så moro at jenta deres begynner å gå mer og mer! Ida begynte å gå da hun var 11,5 mnd, så jeg "mista" lillebabyen min tidlig... nå løper hun over gulvene her, eller ute, klatrer på møbler og er helt villmann! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. april 2008 #30 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Nå fikk jeg også lyst til å bestille sånne Puma-sko I rosa da, selvfølgelig. Men finnes de ikke større enn str. 18?? Shiloh: Beklager at vi kupper dagboka di med sko-snakk Farmen har forøvrig jeg også sett hver eneste episode av, og jeg gledet meg skikkelig til finalen igår! Jeg greide ikke helt å bestemme meg for om jeg ville at Silje eller Ann Kristin skulle vinne, så resultatet ble helt greit da Nå er det litt synd at Farmen er over... Edit: Så nå i katalogen at skoene har vært opp til str. 20, men er da tydeligvis utsolgt... Finner sikkert i butikk da, men det florerer jo hele tiden med så mye rabatter fra Ellos som det for en gangs skyld hadde vært kjekt å benytte seg av. Endret 13. april 2008 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 13. april 2008 #31 Del Skrevet 13. april 2008 Ida har disse: http://www.skoringen.no/grafik/sko/store/7618101492.jpg Hun eeeeeelsker dem! Unnskyld enda mer skosnakk, men jeg har sånn dilla på sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 13. april 2008 #32 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg elsker også både sko og klær - og har overført alt til Ephelille også Det blir disse på oss nå! Synes de var supersøte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 13. april 2008 #33 Del Skrevet 13. april 2008 Så søte de var! :rosasmil: Noe sånne sko hadde aldri gått an på Ida, med de svæææære føttene hennes! Ida blir også påvirket av min interesse for sko og klær! Hun elsker å være med på shopping, vil være med å velge ut klær hun skal få og er helt vill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 13. april 2008 Forfatter #34 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) WOW så masse nye skriverier her! Koooooselig!! Mi tar av seg skoene eller blir irritert, er nok ikke så glad i stive sko hun heller Arwen Ååååå de skoene var dødskule!! Hei Samba! Nytt fjes eller nytt nick? Gravid ja... Jeg hadde siste dag med tante rød sånn ca siste dagene i påsken.. Da regner jeg med IKM er 17.april?... Tror den blir negativ. Blir nok skuffet selv om det passer dååårlig nå, litt tidlig enda! Ja Silje fortjente å vinne! Ja blir bedre når hun kan gå! Er litt sen med det, men hun har veldig lyst Men er nok veldig skummelt, ser det på henne, litt nervøs men veldig glad når hun holder seg uten støtte Oi har di også begynt å gå Ephemera? Regner med det ikke er lenge til her også! Det blir morsomt, at hun blir mer enn liten person når hu reiser seg og står og går Nå krabber hun masse på knærne! Enig med deg ang Farmen, bare ikke Torkil vant så var jeg fornøyd!! Søte sko! Oi så tidlig Skrållan, kjempeflink da! Men travelt ja Sånn sett er det greitt, at det ikke er så travelt nå KNALLtøffe sko!!! Må få tak i mer myke sko ja.. Mi bruker 20 i str, hva med di? Ikveld slapper jeg av... Skal til tannlegen imorgen Trekke ei tann, heldigvis ikke visdoms! Tenkte se 6.sans på TVNorge etterhvert, ellers tidlig i sengs tenker jeg. Kjeder meg litt om dagene, nesten ingen med unger på jentas alder, og vanskelig å få til treff. Men men...blir vel bedre om sommeren.. Endret 13. april 2008 av Shiloh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. april 2008 #35 Del Skrevet 13. april 2008 Det er ikke bare bare når de tasser rundt når de er 11 måneder nei. Her går det stort sett i løping om dagen. Helst etter kattene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 13. april 2008 Forfatter #36 Del Skrevet 13. april 2008 Ja her krabber hun som en gaaaal! Elsker katter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. april 2008 #37 Del Skrevet 13. april 2008 Her er alt med fire ben veldig populært. Hun synes rotter var rare da turte ikke ta på de vi var å hilste på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 13. april 2008 Forfatter #38 Del Skrevet 13. april 2008 Så morsomt Er så gøy å se hvordan de reagerer på alt mulig. Her er hun veldig etter stereoanlegget, pc'en osv,,, Teknisk som faren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. april 2008 #39 Del Skrevet 13. april 2008 Er glad frøkna mi på 11 mnd bare krabber og går rundt bordet enda Hvor gammel har di blitt nå Shiloh???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 13. april 2008 #40 Del Skrevet 13. april 2008 Skal si deg det har vært travle dager ja! Hun er jo over alle hauger før jeg rekker å tenke meg om! Ida er mest glad i hunder og hester hun da. Ser hun en hund, skal hun bort og kose på. Men om de prøver å snuse på henne, så snur hun lynkjapt på hælen og løper! Men hester er hun faktisk ikke redd, enda de er svææære. Hun bruker str 23-24-25 i sko, alt ettersom. Rimelig lange føtter skjønner du! Eller, hele jenta er jo ganske lang! Lykke til hos tannlegen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå