Cocktail Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Er inne på Strawberrynet og leiter etter en body scrub, noen som har anbefaling? Veldig takknemlig for svar!
Essie_ Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Er inne på Strawberrynet og leiter etter en body scrub, noen som har anbefaling? Veldig takknemlig for svar! Liker egentlig skrubbene fra body shop. Men hvis du vil handle på strawberry, er jeg også fornøyd med denne fra Biotherm.
laperla Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Er inne på Strawberrynet og leiter etter en body scrub, noen som har anbefaling? Veldig takknemlig for svar! Jeg liker den grønne fra L'oreal godt jeg. Drøy i bruk er den også.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Liker egentlig skrubbene fra body shop. Men hvis du vil handle på strawberry, er jeg også fornøyd med denne fra Biotherm. Enig:) De er fantastiske!
Rexina Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 der veldig fan av Nivea sin Cream peel eller hva den heter. koster nesten ingenting og er en shower cream og peeling i ett (derav navnet:P). Den er herlig og huden blir myk og deilig. Behagelig lukt også, ikke typisk nivea lukt, synes jeg.
Gjest Helen Parr Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Jeg liker den grønne fra L'oreal godt jeg. Drøy i bruk er den også. Denne både liker og bruker jeg også. Men så legger jeg ikke så mye penger i akkurat body scrub.
Ce'Nedra Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Nei, skjønner ikke vitsen med å legge masse penger i en skrubb. Jeg har betalt 300 for en skrubb, og har betalt 20 kroner. Har ikke merket forskjell på dem, de gjør samme nytten
Malina Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Den grønne fra L`oreal er også min favoritt. Har en fra Lancome Claresse som også er god, men ingen slår L`oreal sin! Jeg bruker heller litt mer på andre ting, som bodylotion osv..
RedFox81 Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Nevner også scrubb fra Dove, synes den er helt grei, den òg. Likte veldig den fra Garnier Skin Natural med sukker, men den finner jeg ikke lengre i butikkene. Begge er av den billigere sorten.
mac.love Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 da hadde jeg kjøpt noe som ikke selges her i norge! såå spennende å prøve noe nytt
Gjest Ada Blûe Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Jeg liker den grønne fra L'oreal godt jeg. Drøy i bruk er den også. Denne både liker og bruker jeg også. Men så legger jeg ikke så mye penger i akkurat body scrub. Samme her. Jeg har hatt Loreals peeling som favoritt helt siden jeg prøvd den for første gang for mange år siden. Har prøvd andre, men kommer alltid tilbake til denne. Billig, men optimalt resultat. Forfriskende duft, har den også. I tillegg til denne bruker jeg skrubbehansker, som også kan fås for en billig penge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå