Gjest lillelinn Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Jeg synes det høres dumt ut å si tissen, barnslig ut å si pikken, og litt harry å si kuken.. Penis blir for seriøst. Kjeppen, stakan, kølla, lemmet osv. blir bare morsomt... Jeg savner et ord som er litt sexy, og som føles naturlig å bruke!!
Noli Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Jeg sier penis. Men jeg er kjedelig, jeg sier kjønnet om mitt eget kjønnsorgan.
Daiquiry Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Da er jeg også kjedelig, for jeg sier pikk. Og mus om mitt eget kjønn...
Gjest *Ulla* Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 (endret) Da er jeg også kjedelig, for jeg sier pikk. Og mus om mitt eget kjønn... Samme her. Men jeg synes ikke jeg er kjedelig av den grunn, kanskje bare litt barnslig. Endret 27. mars 2008 av *Ulla*
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Samme her. Men jeg synes ikke jeg er kjedelig av den grunn, kanskje bare litt barnslig. Junior og musa
Gjestemannen Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Jeg synes det høres dumt ut å si tissen, barnslig ut å si pikken, og litt harry å si kuken.. Penis blir for seriøst. Kjeppen, stakan, kølla, lemmet osv. blir bare morsomt... Jeg savner et ord som er litt sexy, og som føles naturlig å bruke!! <Usaklig> Falsk og Mathiesen har jo en sang som heter Kjært barn har mange navn og omhandler dette temaet. "Mannen med den skinnende hjelmen" "Den skalla armen" "Buksekåre" "Skumsprøyteren" "Den enøyde banditten" "Snørrstanga" "Det skjeve tårn i Pisa" Nå havner vel ingen av disse inn i kategorien sexy og naturlig, men jeg kunne ikke dy meg </usaklig>
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 He he... de gangene vi diskuterer noe der jeg har behov for å referere til dingsen hans, kaller jeg den bare "den".
Gjest lillelinn Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 Samme her. Men jeg synes ikke jeg er kjedelig av den grunn, kanskje bare litt barnslig. Hehehheh.... Var ikke det jeg mente!! Det er bare det at jeg ikke klarer å få meg til å si det uten å føle meg dum.... Hvis jeg sier pikk eller kuk så klinger det liksom så rart!?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå