Nikki Skrevet 7. mai 2003 #1 Skrevet 7. mai 2003 Hei. Jeg sitter med bordplassering og lurer på hva der egjør med de gjestene som er single og du ikke har noen bordkavaler til. Jeg sitter nemlig igjen med 6 single menn og har ingen damer jeg kan plassere ved siden av dem... Trenger noe tips... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #2 Skrevet 7. mai 2003 Jeg plasserer dem sammen en eller flere andre de kjenner godt. Slik at alle for en "partner" de kjenner.
14062003 Skrevet 7. mai 2003 #3 Skrevet 7. mai 2003 De single behandlet på samme måte som par hos oss. Vi har laget en matrise - menn loddrett og damer vannrett. Dette er gjort i Excel og de som er par, får ikke hverandre som kavalerer. Vi har laget cellene røde (passer ikke sammen), grønne (passer sammen) og gule (passer så bra sammen at de kan sitte sammen). Til slutt er det kryss i de som faktisk har hverandre som kavalerer. Vi satt med 10 menn og 13 damer (pluss 6 som sitter med oss da...). 3 menn måtte dermed få 2 damer til bords. Ikke noe problem :-) Skal se å få laget en anonymisert versjon av det excelarket og legge det på nett, jeg. Komme meg hjem fra jobb først .... Vel hjemme fra jobb slenger jeg inn denne linken: http://www.zeromindset.com/merete/bryllup/...plassering.html Bær over med meg for utseendet og koden :oops: . Jeg har ikke Dreamweaver ennå pga. reinstall, så Word var det enkleste å bruke
stardust Skrevet 7. mai 2003 #4 Skrevet 7. mai 2003 Er nok litt dum, jeg.... for den skjønte jeg ikke så mye av.... :oops:
Pip Skrevet 7. mai 2003 #5 Skrevet 7. mai 2003 Oioi - det skjønte jeg! *stolt* Det fungerer som et slags koordinatsystem. Du følger linjen nedover for mennene, og mot høyre for damene. Hvis du da ser på kolonnene til mann 2 og dame 4, finner du en firkanta rute der de to kolonnene/linjene møtes. Hvis den ruten er gul, passer de godt sammen. Er den grønn, går de sånn passe bar sammen, og er ruta rød, bør de ikke sitte sammen... (Var ikke det rett, 14062003?)
14062003 Skrevet 7. mai 2003 #6 Skrevet 7. mai 2003 (Var ikke det rett' date=' 14062003?)[/quote'] Helt riktig. Litt enklere å se i Excel med linjer, men den der får duge
Pip Skrevet 7. mai 2003 #7 Skrevet 7. mai 2003 Pip skrev: (Var ikke det rett, 14062003?) Helt riktig. Yeheeey! Pip er ikke så dum allikevel! Juhuuu! :hoppe: :hoppe: Da går jeg til sensg nå jeg, med selvtillit på topp! (Må bare nevne at den fikk seg en knekk her i går, da jeg sleit med å henge med på diskusjonen om klistrelapper på gavene og sånt... DA gikk det treigt i hue mitt, da!!) NATTA!
Furstina Skrevet 8. mai 2003 #8 Skrevet 8. mai 2003 Jag tycker man ska blanda in singlar bland par. Jag tycker att bland det värsta som finns är att skapa ett "singelbord" dit man sorterar bort alla singlar som om man hoppas att de ska träffa sin drömpartner bland de andra singlarna. Nej, bröllopsgäster tycker jag ska blandas lite lagom, så man sitter både med folk på samma ålder, och folk man kanske har gemensamma intressen med, men gärna med nytt folk också. Vill jag sitta med mitt gamla vännegäng kan vi ju ha en parmiddag när som helst. Eller blinddatesingel-middag. Gillar schemat som 14062003 lagt ut. det visar att man tänker på gästerna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå