Gå til innhold

Skal levere bilen til vask


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Ja, bilen er brukbart full av diverse papirer og tomflasker, men ikke i en sånn "ekstrem rengjøring tilstand"... Jeg skal levere den til vask, innvendig og utvendig, og lurer på om jeg kan levere den slik. Eller må jeg rydde først? *lat*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg hadde tatt meg bryet med å rydde først.

Regner du kanskje med å få tilbake bilen ferdig ryddet du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Ulla*

Jeg hadde garantert ryddet. De skal jo vaske den, ikke måtte rydde først! Hadde synes det ville være flaut å levere en bil full av papirer og tomflasker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du må rydde først.

Du kan ikke regne med at de gidder å rydde for deg, så det er jo opp til deg det om du vil ha bilen din skikkelig vasket eller om du vil at de skal vaske "rundt" rotet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh... "Levere bilen til vask"? Er det noe folk gjør? Kan du ikke vaske den selv?

Det gjør jeg når det trengs.

På sjappa i kjelleren på jobben koster det 250 kr for innvendig og utvendig vask. Absolutt verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Eh... "Levere bilen til vask"? Er det noe folk gjør? Kan du ikke vaske den selv?

:roll:

Er du virkelig sjokkert over at "det er noe folk gjør"? Klart det er noe folk gjør! De som tilbyr seg å gjøre det gjør det jo ikke gratis, det er bissniss da vettu. Og veldig kjekt for oss som ikke gidder, klarer eller what ever.

Så nå er bilen ren og pen! :banantroll:

Jeg rydda først!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spadamen
Eh... "Levere bilen til vask"? Er det noe folk gjør? Kan du ikke vaske den selv?

Ganske greit at andre gjer det når det er kaldt i alle fall. Man må jo stå og tørke av bilen så det ikkje fryser. Keisamt =|

Og dessutan er det nok verre for nokre å vaske bilen sin, enn det er for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... "Levere bilen til vask"? Er det noe folk gjør? Kan du ikke vaske den selv?

Det er helt klart noe folk gjør! Veldig vanlig vil jeg si.

Til TS, du kan nok ikke forvente at de rydder bilen nei. Mest sannsynlig hadde du fått en pose med papirer, tomgods og andre ting. De kaster ingenting annet enn åpenbar søppel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om et (billig) sted i eller rundt Oslo hvor man kan få innvendig og utvendig vask på den måten? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Økern Torg ved Notar-bygget er det en sjappe som tar ca 300 kr for innvendig og utvendig vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...