Gjest Fi fi la Belle Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 jeg er rett og slett lei av å bruke hele dagen på jobben og reise vei, for så å aldri ha råd til noe ekstra! lurer på om det er noen her som har råd til noe en kan gjøre for å spe på litt i økonomien, både kortsiktig og langsiktig.... men, jeg har ikke allverden av tid, er hjemme sent på kvelden, har litt tid i helgene.. forslag???
Malibulita Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Reisevei, hva vil det si da? Hvis du tar båt eller tog en stund, kan det jo hende du klarer å bruke den tiden til noe fornuftig.. Type håndarbeid, det skal vel litt til for å tjene særlig på det da, men går an å sjekke ut. Kjører eller går du, er dette veldig uaktuelt!
Gjest Fi fi la Belle Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Reisevei, hva vil det si da? Hvis du tar båt eller tog en stund, kan det jo hende du klarer å bruke den tiden til noe fornuftig.. Type håndarbeid, det skal vel litt til for å tjene særlig på det da, men går an å sjekke ut. Kjører eller går du, er dette veldig uaktuelt! tar tog, ca 1 time hver vei. har prøvd å strikke litt, men det tar endel tid og ikke hvet jeg hvem som er villig til å betale meg noe for det... men du har rett, burde prøve å gjøre noe som kan generere litt intekter på den tiden jeg alikevel sitter der...
Malibulita Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 tar tog, ca 1 time hver vei. På ti timer hver arbeidsuke, 40 i måneden, skulle det vært godt mulig å tjene noen kroner. Hva med noe slags papirarbeid?
Gjest Fi fi la Belle Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Kan tjene noen kroner på hundepass kanskje? hundepass?? passer jeg hunden hjemme hos dem eller hos meg? hvem gjør det??
Gjest Fi fi la Belle Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 På ti timer hver arbeidsuke, 40 i måneden, skulle det vært godt mulig å tjene noen kroner. Hva med noe slags papirarbeid? hva mener du med papirarbeid?
Malibulita Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Jeg aner egentlig ikke, men kanskje det går an å ta på seg noe for en bedrift. Har lest en annonse for leeenge siden, om at de ville ha folk til å legge ark i konvolutter(reklame, sikkert). Dødskjedelig arbeid da, men om en kan tjene penger på det, så.. Kanskje mannen din eller en venninne kan høre på jobben sin, om de trenger noen til å ta seg av kjedelig arbeid, feks noe sånn som dette?
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Hvis du kjenner noen som jobber på høyskoler o.l kan du spørre dem om de trenger hjelp til retting av oppgaver. Endel oppgaver har rene fasitsvar og muligens sånne a), b), c)-alternativer så du ikke trenger kunnskaper i faget for å rette. Kjenner i hvert fall en som fikk i oppdrag å rette slikt.
Gjest Fi fi la Belle Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 Hvis du kjenner noen som jobber på høyskoler o.l kan du spørre dem om de trenger hjelp til retting av oppgaver. Endel oppgaver har rene fasitsvar og muligens sånne a), b), c)-alternativer så du ikke trenger kunnskaper i faget for å rette. Kjenner i hvert fall en som fikk i oppdrag å rette slikt. oi.. interessant... kanskje jeg bare skal sende forespørsel på mail?
Rosalie Skrevet 28. mars 2008 #11 Skrevet 28. mars 2008 Hør med vikarbyrå om de har noe punche-arbeid for klient. 10-15 timers jobb i uka, som gjøre på kveld/natt. Usikker på om du kan gjøre det hjemmefra, da...
Gir Skrevet 28. mars 2008 #12 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har hørt om ei som er inne på Google et par timer i uka og søker på gitte søkeord og rapporterer tilbake om hvor relevant hun synes de ulike treffene er. Enkelt og greit, unnagjort på et øyeblikk og godt betalt
Gjest Fi fi la Belle Skrevet 28. mars 2008 #13 Skrevet 28. mars 2008 Jeg har hørt om ei som er inne på Google et par timer i uka og søker på gitte søkeord og rapporterer tilbake om hvor relevant hun synes de ulike treffene er. Enkelt og greit, unnagjort på et øyeblikk og godt betalt [/quote Oi!! hvem må jeg kontakte da??
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #14 Skrevet 28. mars 2008 Helgevakt på sykehjem, bosenter for barn eller psykisk utviklingshemmede, hotell osv. Hjemmesykepleien på kveld eller natt.
Gir Skrevet 16. april 2008 #15 Skrevet 16. april 2008 Oi!! hvem må jeg kontakte da?? Google kanskje? De har kontor i Norge som sikkert kan svare på dette. http://www.google.no/intl/no/contact/index.html Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå