Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har en 9 år gammel jente som har bursdag (altså hun blir 9 år).

Hva skal vi finne på?

Har du et vellykket tips til bursdag hjemme til så store barn? Er litt engstelig for at det blir barnslig, kjipt, at de kjeder seg....

Skal høre med hovedpersonen selv, hun har sikkert noen ideer.

Leker, mat? Er det barnslig med papirduk/papptallerkner med motiv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har selv en gutt som blir 9 år nå neste uke.

alle bursdager han har hatt etter han begynte på skolen har vært tema bursdager :)

synst det e litt kjekkere både å lage til og for bursdagsbarnet selv..

nå neste helg skal jeg lage til dinosaur bursdag..hva med å ta et tema utifra hvilke interesser hun har eller noe?f.eks. prinsesse,bratz,sommerfugler,smykker/utkledning osv...

skal selv bruke papptalerner og slikt,så nei jeg synst ikke det er for barnslig :)

til mat kan du jo f.eks. ha det vanlige hotdog,pizza osv..eller lage en annen vri på det...jeg har tenkt å lage mini hamburgere,mini pizza og mini pølser med brød.

du kan jo og søke på nettet da...søker selv helst på utenlandske sider,da norske sider er det litt lite av...men det er bare fantasien som setter grenser vet du :gjeiper:

ønsker deg lykke til hvertfall :)

Skrevet

Har ei jente som ble 8 tidligere i år, og tenkte mye i de baner du tenker.., er så mye lettere når de er små tenkte jeg..

Men bursdagen ble en suksess, slik gjorde jeg det:

Lagde wraps, alle fikk etter tur velge hva de ville ha på, det slo virkelig ann.

Lagde 20 spørsmål, noen lette og andre litt vanskelige., delte barna inn i 4 grupper. Dette holdt de på med en halv times tid, og gleden var stor da svarene ble talt opp og det ble premie på alle (en liten notisblokk).

Hadde et stort fat med oppskåret frukt i tillegg til muffin, kake og chips på bordet. Til min overraskelse var frukten borte mens det meste av kakene lå igjen.. :-)

Neste helg er det selskap for hun yngste, hun blir 6 og hun ønsker det samme.., så noe rett gjorde jeg tenker jeg..

*Lykke til, de fleste barn syntes vel det er kjekt uansett.., alltid gøy å komme hjem til andre og slå seg litt løs på "fest"... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...