girrl Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Som nevnt i overskriften, vurderer jeg å ta meg en tur alene til New york. Noen som har tips på billige plasser å bo, noe spesiellt jeg bør tenke på når jeg reiser alene? Hvordan fungerer det med imigrasjonen?
La_Reina Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Jeg var i New York alene i desember 2006. Da bodde jeg på Wanderers Inn West, som lå like ved Central Park. Fint område, med t-banen like ved. Wandereres Inn West har enkeltrom men også sovesal hvor det koster ca 150 kroner natta for en seng. Jeg bodde på et 8 mannsrom, men det var kun 4 som bodde der samtidig som jeg. Det var rent og pent og frokost var inkludert i prisen. Kan anbefales! Ellers så var New York en fantastisk by. Veldig lett å komme seg rundt og massevis av steder å besøke. Når det gjelder norske statsborgere, er det eneste du trenger pass som kan avleses elektronisk. Så vidt jeg vet er alle nye pass som gis ut i nå, elektroniske. Håper du får en kjempefin tur til New York.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå