Gå til innhold

69

Gjest Gjest_Ingrid_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Ingrid_*
Skrevet

Har fått meg ny kjæreste og nyter deilige tider med forelskelse og mye sex. Min tidligere samboer likte ikke å 69-stillingen, noe som gjorde at jeg ikke har gjort denne på flere år. Må bare si at det er utrolig deilig å ha møtt en gutt som digger denne like mye som meg selv..... :jepp: Jeg får utrolig tenning av å ha kose med pikken hans samtidig som han er god mot meg, enten med tunge, fingrer eller vibrator. Følelsen av å ha pikken hans i munnen min når jeg kommer er ubeskrivelig.

Mener å ha lest her tidligere at det er mange som synes at denne er litt stress, at de ikke greier slik "multitasking..?"

Er jeg spesiell som liker denne...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

personlig liker jeg det ikke.

Føler meg som en flodhest, og får konsa lite om han.

Har en tendens til å falle litt ut av det når han begynner med meg, det blir bare for deilig....

Foretrekker hver sin tur, men tror dette er litt 50/50.

Mange som synes jeg er rar sikkert, og mange som synes du er rar.

Nyt heller det dere har sammen enn å lure på om dette er vanlig eller ikke.

Skrevet

Liker 69 veldig godt. Liker også å bare ligge å nyte eller å bare gi. Liker variasjonen. Veldig glad på dine vegne at dere liker det samme. Ingen ting er bedre enn det. Da kan man bare "drite i" hva andre mener og nyte stundene (mente ikke at det var dumt at du stilte spørsmålet). :)

Gjest StockDama
Skrevet

jeg liker det ikke noe særlig..synes det blir for klønete =)

Skrevet

Klønete? Må øve deg litt da vel!!! hehee

Gjest StockDama
Skrevet
Klønete? Må øve deg litt da vel!!! hehee

Neh, øver ikke på stillinger jeg ikke liker =D

har haugevis med andre stillinger som er 100 ganger bedre, hvorfor kaste bort tiden på en man ikke liker? =D

Skrevet
Neh, øver ikke på stillinger jeg ikke liker =D

har haugevis med andre stillinger som er 100 ganger bedre, hvorfor kaste bort tiden på en man ikke liker? =D

Ting jeg ikke likte før, som måtte øves inn, og som jeg ikke klarer meg uten i dag:

• Øl
  • Rakfisk
  • Lange skiturer
  • Diskusjoner
  • Yoga
  • ...og sikkert 100 andre ting

Hvorfor kaste bort tiden på noe man ikke liker? Nei, si det... ;)

Gjest *Ulla*
Skrevet

Jeg er ikke sånn veldig glad i 69, synes rett og slett det er vanskelig å konsentrere meg om to ting på en gang :fnise: Men på den annen side så er det veldig deilig å ha han i munnen når jeg får orgasme.

Skrevet

Jeg liker den ikke, syns det blir anstrengende plus at hvis pikken er bøyd blir det fort sårt, har jeg fått høre....Syns oral sex skal nytes hver for seg..

Gjest StockDama
Skrevet
Ting jeg ikke likte før, som måtte øves inn, og som jeg ikke klarer meg uten i dag:
  • Øl
  • Rakfisk
  • Lange skiturer
  • Diskusjoner
  • Yoga
  • ...og sikkert 100 andre ting

Hvorfor kaste bort tiden på noe man ikke liker? Nei, si det... ;)

Fælt som folk skulle insistere på at jeg skal ha 69 =p Er da ikke dere jeg skal ha sex med, la meg få like det jeg liker ! =D

(dessuten er jeg straight edge..så øl drikker jeg heller ikke, ta den du!)

Gjest Gjest
Skrevet

Min mann slikker ikke, så det er ikke noe som er aktuelt for oss. Men jeg har alltid likt slik leking med mine tidligere elskere.

Gjest StockDama
Skrevet
What?

drikker ikke, røyke ikke, doper ikke.

Skrevet
Jeg liker den ikke, syns det blir anstrengende plus at hvis pikken er bøyd blir det fort sårt, har jeg fått høre....Syns oral sex skal nytes hver for seg..

....hvis man ikke da har en mann foran og en mann bak...... :)

Gjest Gjest
Skrevet

69 blir bare tull for begge to. Umulig å nyte samtidig som man skal konse på at den andre skal nyte. Oralsex er mye bedre, og mer intens, når den ene gjør det på den andre.

Skrevet

Er faktisk en stund siden vi prøvde den stillingen, tror vi kuttet den ut fordi det ble for mye rot. Var heller ikke så lett å konsentrere seg om mannen, med tunga hans roterende rundt klitoris, inn og ut av meg, fingrene hans som rører de mest følsomme punktene på kroppen min...

Skrevet

Vi har 69,

men må si at jeg liker bedere å suge han når han ikke driver på med meg...for jeg sliter med å konse om han når jeg skal nyte selv. Så da må enten jeg "glemme" det han gjør ellers så glemmer jeg å suge han..og bare nyter!

Men - vi har ofte 69 hvor jeg suger og han ...eh...titter for å si det enkelt. Han liker å se fi*** når han blir sugd.

Men synes jeg får pi*** lenger inn i munn når vi ikke har 69.

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde sex i 69-stillingen i går....! Utrolig deilig og en fin stilling å komme samtidig i :lur:

Tror jeg skal legge den inn i "programmet" senere i dag også..!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg elsker 69.

Jeg gjorde det ikke før, men jeg har lært at dersom jeg, som jente, kan ligge underst, med han over meg, så slapper jeg mye bedre av og får orgasmer som perler på en snor.

Det er veldig deilig å komme mens man har kuk i munnen.

Skrevet

Synes også at 69 er en stilling som ikke fungerer så bra for meg. Men det har kanskje noe med det de sier: øvelse gjør mester! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...