Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Noen som vet hvor mange gr(ca)makrell i tomat som vil dekke dagbehovet for omega3 ? (Jeg har hørt at ei skive med makrell i tomat dekker dagsbehovet for omega3.men hvor mange gr regner de da med på ei skive?) Hvis jeg spiser da en dags posjon makrell i tomat, har jeg da også fått i meg nok sunt fett (og trenger ikke avokado,nøtter o.l) den dagen?
Cognizance Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Man trenger ikke spise omega 3 hver eneste dag, annenhver dag eller kansje tilogmed sjeldnere holder. Jeg kjøpte noen små runde bokser, omtrent på størrelse med små leverpostei-bokser med grovrevet makrell i tomat, og på de boksene sto det at de inneholdt 2,5 gram omega 3.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Man trenger ikke spise omega 3 hver eneste dag, annenhver dag eller kansje tilogmed sjeldnere holder. Jeg kjøpte noen små runde bokser, omtrent på størrelse med små leverpostei-bokser med grovrevet makrell i tomat, og på de boksene sto det at de inneholdt 2,5 gram omega 3. .. og 2,5 gram er over det de anbefaler pr dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå