Gjest Serikkelyset=/ Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hei godt folk:) vet ikke helt hvor jeg skulle legge dette,men here it goes; Det har seg slik,at den siste månden har jeg (hovedsakelig i fylla) drevet på med en kompis av en gammel flamme. Jeg likte han egentlig ikke på den måten helt først. Og det var bare sex for sexen skyld,ikke noe annet liksom. Men så begynte jeg å bli usikker,for han mente på at han la mer i det og faktisk var interessert,selvom jeg ikke helt klarer å tro han mener det (vet ikke hvorfor,bare en følelse:S som er veldig kjip). Men ja,på søndag reiste han altså på sjøen,og vi satt og prata hele natt fra lørdag til søndag,problemet var bare at han sa ikke så mye,og jeg følte at jeg utleverte meg selv veldig,og fortalte MASSE,følte meg helt naken og ekkel etterpå. Han sa hele tiden unnskyld for at han ikke snakket så mye for han var så sliten og deprimert for at han skulle reise,så hadde vi sex,og det var bra,men føtes på samme måte som om noe ikke stemte. Det er nå 4 dager siden han reiste,og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger,fikk mld med han før han reiste søndagskveld. men han har verken tlf eller internett på båten,og han blir vekke i 4 og en halv månder. Han lurte på om jeg kunne lavær og ligge med andre iløpet av de 4måndane,jeg sa delvis ja til det. Men jeg vet ikke,skjønner ikke hva han vil,eller hvorfor jeg ikke tror på han,og sist men ikke minst hvordan jeg skal klare at han skal være vekke i nesten 5 månder:O Og + det med at det føles litt 'feil' eller hva det er? Klarer ikke å tro på noe han sier. Men nå savner jeg han som jeg aldri har savnet noen før,og det etter fire dager. Sa dessuten til han minst tusen ganger at om han bare ville dette pga sexen så var jeg fremdeles 100% med på det,og det gjorde ingenting,men han innsisterte på at det var noe mer eller. . huff,ja,vet ikke hvordan dette skal gå
Gjest Kremt Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Skal nevnes at jeg har kjent han fra fra før av en stund...og værsåsnill,noe respons hadde vært fint! ingen her med partner langt vekk på havet? er ikke noe gøy=(
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Det er sikkert flere som har opplevd det du opplever, på en måte.....med en partner på sjøen.......... jeg har ihvertfall. Men slik jeg leser ditt innlegg så forstår jeg ikke om du har partner eller ikke.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Det er sikkert flere som har opplevd det du opplever, på en måte.....med en partner på sjøen.......... jeg har ihvertfall. Men slik jeg leser ditt innlegg så forstår jeg ikke om du har partner eller ikke. Takk for svar:) jo ser nå at innlegget var en smule rotete:S Vi er ikke partnere nei,men vi bestemte oss for å prøve når han kom hjem,men jeg skal ikke,eller gikk med på å ikke ligge med noen andre så lenge han var borte,og det føler jeg er rett egentlig:S men. Nei huff,vet ikke hva jeg snakker om lenger:S:P
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Skjønner ikke jeg heller *ler* Men uansett......... og ikke ha sex på 4 måneder kan sikkert ikke skade - så stiller du heller med blanke ark når han kommer hjem og så ser du hvor det bærer hen da. Kanskje han bare er veldig sjenert når det kommer til nære ting - og at det er derfor han ikke pratet?
mamut75 Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Jeg syntes kanskje han har litt urealistiske forventninger til deg dersom han forventer at du skal sitte og vente på ham i 4 måneder på et såpass tynt grunnlag som dere har til nå .
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Jeg syntes kanskje han har litt urealistiske forventninger til deg dersom han forventer at du skal sitte og vente på ham i 4 måneder på et såpass tynt grunnlag som dere har til nå . Det stod ikke at han hadde forventet dette. Det stod at han hadde spurt om dette. Det er noe annet synes jeg og da har du en annen sak. Redelig og uttalt sak
mamut75 Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Det stod ikke at han hadde forventet dette. Det stod at han hadde spurt om dette. Det er noe annet synes jeg og da har du en annen sak. Redelig og uttalt sak Hvilke tankeprosesser som kan ha ledet fram til den nevnte forespørsel er et mysterium . For å gjøre hva jeg mener til et mindre mysterium , så mener jeg altså at ts ikke bør sitte hjemme og vente på noen i 4 måneder , på et så tynt grunnlag som det som står nevnt over . Ja altså med mindre hun gjør det for seg selv .
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Det stod ikke at han hadde forventet dette. Det stod at han hadde spurt om dette. Det er noe annet synes jeg og da har du en annen sak. Redelig og uttalt sak Stemmer,takk for svar allesammen:D Joda,4 sexfrie månder går nok bra=) Så starter vi som nevnt på blanke ark. Kanskje han er sjenert ja. . men ganske frustrerende iogmed at jeg sa så mye sa. .og jeg føler ikke helt at jeg tror på det han sier,men nei huff. Bare la disse 4 måndene gå fort,så blir jeg glad:P
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Du stoler ikke på det han sa. Vel, noen ganger i livet må du ta noen sjanser - så tro på hans ord du
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Hvilke tankeprosesser som kan ha ledet fram til den nevnte forespørsel er et mysterium . For å gjøre hva jeg mener til et mindre mysterium , så mener jeg altså at ts ikke bør sitte hjemme og vente på noen i 4 måneder , på et så tynt grunnlag som det som står nevnt over . Ja altså med mindre hun gjør det for seg selv . Jajaja! skjønner hva du mener,er det som er saken! gjør ikke det for han,gjør nok det for min egen del:) Var ikke noe han forventent av meg,men syntes det var fint han spurte nesten=) Ja du har vell rett,lever bare en gang,sååå jeg jeg tar risken og stoler på han. . har jo uansett god tid å tenke igjennom ting på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå