Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Kjæresten min og jeg har vært sammen i 5 år, men jeg er ikke forelsket i ham lenger. Jeg elsker ham som en venn, men ikke noe mer. Problemet er at han har en god del penger, og mens vi har vært sammen har jeg lagt meg til ganske mange dyre vaner. Det høres kanskje overfladisk ut, men når man først har blitt vant til å ha mye penger så blir det ganske stusselig å gå tilbake til striskjorte og havrelefse igjen. Er det noen som har vært i samme situasjon som meg? Tenker spesielt på om noen har valgt å bli selv om ikke de gamle følelsene er der lenger.
Nabodama Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Ja, det der hørtes veldig overfladisk ut. Over norm i så måte, faktisk. Kanskje du skal skaffe deg en jobb som er godt betalt i stedet for å bli pga pengene hans? Da står du på egne bein ihvertfall og kan fortsette dyre vaner uten å være avhengig av en mann med penger for å gjøre det. Jeg har ikke vært i samme situasjon, jeg tjener nok penger til at jeg kan være uavhengig. Men jeg har ikke så dyre vaner heller, tror jeg. Ihvertfall er det bedre å være uavhengig økonomisk sett, og det er bedre å droppe dyre vaner enn å være i et forhold uten kjærlighet. Det er jeg helt sikker på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå