Gjest Larissaluring Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 ER det rema, dersom man kjøper pema sine billig versoner? Eller er eurospar billigere dersom man velger unik og firstprise ol? Eller er det bedre å handle på bunnpris, eller meny?
Gjest Bond Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Etter å ha besøkt Lidl i dag er jeg overbevist at det må være Lidl. Alt virket mye billigere (vi handler ikke ofte i Lidl siden det er et stykke vekk fra oss og det er bomring osv), ting som Brie-ost, alle slags pålegg, frossen fisk, osv. Så synd de slutter! Da det gjelder de samme produktene (Tine-Gilde-Prior-mafia) i forskjellige kjeder, da har jeg hørt at det skulle være Rema? Men det er noe jeg har hørt, kan bare være god markedsføring. Men Meny skulle jo være ganske dyr da relativt sett?
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Kiwi, tett etterfulgt av Rema 1000 kommer alltid høyest på listene over billige produkter. Jeg er usikker på Lidl er med i disse oversiktene.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Lidl er nok billigst ja. Brunost og gulost koster vel ca 30 kr mindre pr kilo enn på Rimi og Rema. Forskjellig spraymiddel bad/vindu/kjøkken koster ca halvparten av mr. Muscle og er mye bedre. Melkeprodukter er billigere. Frukt og grønnsaker er mye billigere. Te er ca halvpris, og de har veldig mange gode tetyper. Olivenoljer, også ca halvpris. Klumpesand til kattedo - 1/3 av prisen i dyrebutikk. Kjøttpålegg er billigere. Mye billig hermetikk. Ca halvpris på kjempegodt knekkebrød. Billigere kjeks. og mye, mye mer. Men de har sikkert noen dårlige matvarer også. Hvis man f.eks. betaler kr 4,- for en stor pakke med corn flakes, så sier det seg selv at det ikke er ypperste kvalitet. Veldig synd at Lidl forsvinner, nå kommer iallefall vårt matvarebudsjett til å øke betraktelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå