Betsy Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Eyelineren min ble erklært død i dag tidlig. Den var helt fin da jeg brukte den i går, men jeg kan ikke ha lukket den ordentlig igjen etter gårsdagens påføring. Den var nemlig inntørket som en gammel rosin i dag... Så til poenget; den jeg hadde var fra L'Oreal. Jeg var sånn middels fornøyd med den egentlig, den var helt ok å påføre, men jeg synes den fort ble borte i løpet av dagen. Derfor lurer jeg på om noen har tips til en god våt eyeliner, en som er enkel å påføre (tynn strek) og som faktisk sitter godt hele dagen? Jeg vil gjerne prøve en fra de dyrere merkene.
Ce'Nedra Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Leter fortsatt etter den perfekte. Har i det siste prøvd Guerlain og Chanel, men var fortsatt mer fornøyd med L'oreal enn disse. Så lurer på svar jeg også
Gjest Morgan le Fay Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Av de billige er Isadoras eyeliner suveren; den har hard, smal filtspiss, og gir intens farge.
Gjest Britt Banditt Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Syns faktisk H&M sin er bra. Og den koster jo 30-40 kr eller noe sånt, så man taper jo ikke så mye på å prøve
Betsy Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Av de billige er Isadoras eyeliner suveren; den har hard, smal filtspiss, og gir intens farge. Sitter den lenge på da? Syns faktisk H&M sin er bra. Og den koster jo 30-40 kr eller noe sånt, så man taper jo ikke så mye på å prøve Jeg bruker øyenbrynsskyggen fra H&M, og den er bra synes jeg. Men som kontaktlinsebruker med svært ømfintlige øyne, må jeg si jeg er litt skeptisk til de aller billigste merkene når det gjelder eyeliner... Men den er jo så billig at det ikke er snakk om store summen dersom jeg ikke skulle tåle den... Noen som har prøvd denne fra YSL?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Isadoras sitter hele dagen, og det samme gjør H&M sin. Jeg sluttet å bruke sistnevnte fordi den begynte å svi på øyelokket, men jeg hadde brukt den fast i flere år før det. Den fra YSL har pensel (myk), så den krever endel øvelse for å få jevn, men hvis du får det til, blir det bra. Men den du linker til, er ikke den klassiske svarte, men en med skimmer. Jeg har både YSL og Isadora, og Isadoraen blir flittigst brukt, fordi den både gir fin farge som sitter hele dagen, og er lett å jobbe med.
Kylling Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 I motsetning til de andre her så liker jeg ikke Isadoras eyeliner. Synes det tar så lang tid før den tørker. Den fra H&M duger veldig bra, men som en annen her så begynte jeg også å svi veldig av den. Nå bruker jeg den fra Body Shop, og er sånn passe fornøyd. Den er lett å påføre, men synes kanskje at fargen blir litt blass i løpet av dagen. Jeg får følge med på denne tråden.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 En til som jeg likte veldig godt, var Colorstay fra Revlon. Men den er umulig å få tak i nå.
Betsy Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har både YSL og Isadora, og Isadoraen blir flittigst brukt, fordi den både gir fin farge som sitter hele dagen, og er lett å jobbe med. Ok, du fikk meg overbevist! Da blir det Isadora på meg i morgen. Kjekt for lommeboken, da... Takk-takk!
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 Veldig fornøyd med Isadora sin flytende eyeliner!
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 Estè Lauder sin er helt super!!! spesielt den brune har nydelig farge,og den sitter hele dagen og natten!
Kraistin Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 En til som jeg likte veldig godt, var Colorstay fra Revlon. Men den er umulig å få tak i nå. Selger de egentlig Revlon noen steder?
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2008 #13 Skrevet 31. mars 2008 Overrasket over at ingen har nevnt artliner til Lancome enda :klø: Det er jo den beste uten tvil! Har brukt den i 13 år, og kommer til å bruke den til den dagen jeg senkes ti fot under
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå