Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, du vet hva jeg sikter til. De totalt ubrukelige produktene du gjerne har blitt prakka på av diverse hudpleiere og parfymedamer, de har skrytt opp i skyene (og selvfølgelige ment de skal gjøre underverker.)

Bør jeg nevne at de ofte koster skjorta?

Har et knakænes bra (høhø) eksempel;

Gatineau's Mateliance serie.

Vi snakkær cleanser, tonic, antishine lotion, serumet for uren hud og sorte prikker samt maska for uren/blank hud.

Gikk rett på limpinnen. Hudpleiern lova gull og grønne skogær. Skuffelsen var enorm. Rart hva den huden har og si på selvfølelsen. Hjelper ikke at skoa og håret er ålreit da. Mateliance, ligger i ordet at den skal matte ned for helsike. Den la seg utenpå huden og bare lagde elendighet. Også fikk jeg utslett deluxe.

En av mange dyre affærer. Strek i regninga.

Nå skal det nevnes at det serumet som skal brukes over natta, eventuelt under fuktighetskrem & fundation om nødvendig er super.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg slet med ekstrem acne i ungdomstiden gikk jeg til parfymeriet nederst på Glasmagasinet og ba om råd til hudprodukter som kunne hjelpe på kvisene. Ble anbefalt Clinique's 3-stepprogram. Dama "lovte" at kvisene mine skulle forsvinne. Men... det hjalp dessverre ikke på min hud. Alt ble bare verre! Måtte bare kaste alt i søpla, bokstavelig talt ;)

Skrevet
Da jeg slet med ekstrem acne i ungdomstiden gikk jeg til parfymeriet nederst på Glasmagasinet og ba om råd til hudprodukter som kunne hjelpe på kvisene. Ble anbefalt Clinique's 3-stepprogram. Dama "lovte" at kvisene mine skulle forsvinne. Men... det hjalp dessverre ikke på min hud. Alt ble bare verre! Måtte bare kaste alt i søpla, bokstavelig talt ;)

Betalte vel 1500 kroner for alt sammen. Men på min hud var det bare "dritt" :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...