Gå til innhold

Hvordan få tykkere hår?

Dorri

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en gang tykt hår, men etter jeg gikk gravid med datteren min har håret blitt forferdelig tynt :kjefte:

Dette er jo snart 2 år siden, så det er ikke akkurat slik at det blir tykkere.

HVA KAN JEG GJØRE?

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet virkelig ikke om den hjelper, men denne shampoen kunne jeg tenkt meg å prøve selv. Ser den har fått veldig gode tilbakemeldinger.

:)

Endret av Betsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er leit å høre. Finnes vel et flusst av produkter som lover fyldig hestemanke.. Men om de holder det de lover er vel en helt annen sak.

Har tynt, fint hår og syns Body luxe serien til Joico gjør susen.

Bruker balsamen, thickening elexir og design foam.

Også lukter den serien så herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jeg røytet mye tidligere, men etter å ha tatt multivitamintilskudd (en tablett sånn ca daglig) og omega 3 en stund har jeg ikke det problemet lengre. Mulig det er andre ting som avgjør, at det bare er flaks eller naturlige sykluser som gjør at jeg ikke røyter. NB - effekten kommer ikke kjapt, men det siste året ca har jeg røytet veldig lite, og har vel tatt tilskudd i ca halvannet år. Sunt kosthold hjelper også.

Volumshampo kan sikkert hjelpe kjappere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...
Gjest Gjest_astrid_*
Jeg hadde en gang tykt hår, men etter jeg gikk gravid med datteren min har håret blitt forferdelig tynt :kjefte:

Dette er jo snart 2 år siden, så det er ikke akkurat slik at det blir tykkere.

HVA KAN JEG GJØRE?

Noen som kan hjelpe?

1.Istede for å begynne å kjøpe alle slaks dyre sjampoer så har jeg noen tips.

Stå på hode hver dag i 1-2 min. Det vil vokse fortere av blosirkulasjon som kommer opp til hode. Gjør dette i en måned og håret vil vokse på 2 måneder like mye såm det gjør på et år.

2. Ta sjampoen din, som vanlig i håret, vask det gått. Så tar du Balsam i det, å gnir det orntlig inn, ha det i 3 min. Så skjøller du det med kladt vann.

Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på hode hver dag i 1-2 min. Det vil vokse fortere av blosirkulasjon som kommer opp til hode. Gjør dette i en måned og håret vil vokse på 2 måneder like mye såm det gjør på et år.

Seriøst? Dette hørtes litt drøyt ut til å være sant. Personlig erfaring eller gammelt kjerringråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Har faktisk hørt om dette. Er vitenskapelig kjent at økt blodkjennomstrøming/tilførsel øker hastigheten på hårveksten (hårrøttene får mer 'næring'). det som det går an å gjøre istedet for å stå på hodet er jo å bøye seg fra livet feks. og gi hodebunnen en massasje (gjerne før hårvask..)

Om det vil gjøre håret tykkere vet jeg ikke, men det vil vokse fortere. Hvor mye er nok induviduelt -hvor ofte/mye osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Define hair tickening:)

Synes den fungerer bra:) det er hveteproteiner i den, som gjør at håret føles tykkere. Bruker shampoo og balsam + en som hører til i samme serie som jeg ikke husker hva heter, men den tar du i etter du har dusja og så føner/lufttørker du håret=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...