Gå til innhold

Sko

Anbefalte innlegg

Gjest Elize
Skrevet (endret)

Hvor lik må skoene være i farge i forhold til kjolefargen?

Noen som har synspunkter på dette?

Endret av Elize
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor lik må skoene være i farge i forhold til kjolefargen?

Noen som har synspunkter på dette?

Det har ingen betydning mener jeg.Det er jo vanligvis svært lite av skoen som syns! Selv skal jeg ha gullsko :-) ( ikke Gullkjole av den grunn! - hihi)

Skrevet

enig med innlegget over :)

Gjest Gjest_Smily_*
Skrevet

Jeg skal ikke ha samme farge på klole og sko. Har noen blå høye heler som er så gode å gå i, og som ser pene ut, så blå sko under brudekjolen herfra :gjeiper:

Skrevet

Jeg hadde samme farge på kjolen og skoene. men det var vel mest tilfeldig. Skoene var behaglige og med passe høy hel, det var det som var mest avgjørende for meg. At kjolen og skoene hadde samme farge var jo fint da.

Skrevet

En viss likhet i fargen vil jeg gjerne ha. Kjolen min er Diamond White, men kan fint bruke både ivory eller hvite sko. De vises jo minimalt uansett. Satser på å kjøpe sånne som kan farges etterpå...

Skrevet

jeg skal ha kjole og sko som begge har farge ivory. Men jeg har pyntet på med noen få lyserosa perler i den ivoryfargede sløyfetråden i skoene, for å matche blomsterbuketten som skal være rosa. Hadde egentlig tenkt meg helt lyserosa sko, for jeg synes det er litt kult når skoene matcher buketten. stikker jo så vidt frem under kjolen, så blir jo ikke så veldig prangende allikevel :)

Skrevet

Jeg hadde lyst på sko i bronse, men så kom jeg over etpar i offwhite som jeg likte, så da kjøpte jeg de :)

Gjest Elize
Skrevet

Er skoene dere har typiske bryllupssko eller har dere valgt mer vanlige pensko? Brudeskoene har jo liksom et stofftrekk på utsiden (hvis dere skjønner hva jeg mener...) og jeg er redd de skal bli skitne. Jeg tenker litt på å bare kjøpe helt vanlige sandaler med lukket tå.

Gjest Gjest-Marianne
Skrevet

Jeg skal ivory-farget kjole som går til under kneet, og gullfargede, vanlige pensko. Har du lang kjole kan du jo velge helt fritt. Etter å ha sett litt på brudesko ville jeg gått for et par "vanlige" pensko, de kan du bruke flere ganger - mens brudeskoene er veldig typiske "gjemme under kjolen"-sko. No offence... :) Kjøp noen fine sandaler, som du selv foreslår!

Skrevet
Er skoene dere har typiske bryllupssko eller har dere valgt mer vanlige pensko? Brudeskoene har jo liksom et stofftrekk på utsiden (hvis dere skjønner hva jeg mener...) og jeg er redd de skal bli skitne. Jeg tenker litt på å bare kjøpe helt vanlige sandaler med lukket tå.

Jeg har kjøpt vanlige pensko i offwhite, har tenkt å kunne bruke de senere.

Gjest Helen Parr
Skrevet

En venninne av meg hadde knekort, champagnefarget kjole, røde silkesko og en brudebukett med røde, vakre amaryllis.

Hun var virkelig et syn. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...