Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Hei. Er sminke og papafyme billige i svergie enn norge? Noen som veit?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Nei, heller tvert imot. Dvs. prisen i SEK er ofte litt høyere enn i NOK, så hvis du regner om, har du betalt akkurat det samme.
laperla Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Jeg pleier å handle i Kicks parfymerier, og der er det penger å spare.
Essie_ Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Jeg pleier også å handle på Kicks når jeg er i Sverige. Elsker den butikken! Ser på priser og regner kjapt om valutaen før jeg handler. Det er litt å spare på en del ting, men ikke på alt. Handler hårprodukter hos frisør i Sverige. Sparer en god del på det.
laperla Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Jeg pleier også å handle på Kicks når jeg er i Sverige. Elsker den butikken! Ser på priser og regner kjapt om valutaen før jeg handler. Det er litt å spare på en del ting, men ikke på alt. Handler hårprodukter hos frisør i Sverige. Sparer en god del på det. Si meg, handler vi på samme senter i Sverige tru'?
laperla Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Jeg pleier også å handle på Kicks når jeg er i Sverige. Elsker den butikken! Ser på priser og regner kjapt om valutaen før jeg handler. Det er litt å spare på en del ting, men ikke på alt. Handler hårprodukter hos frisør i Sverige. Sparer en god del på det.
Essie_ Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Si meg, handler vi på samme senter i Sverige tru'? Det kan godt være.. Handler i Töcksfors
laperla Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Det kan godt være.. Handler i Töcksfors Hehe, nesten. Nordby/Svinesund.
lillesky Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Jeg pleier å handle i Kicks parfymerier, og der er det penger å spare. På det de har på tilbud iallefall.
laperla Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 På det de har på tilbud iallefall. Også bør en passe på å bli medlem;) I Kicks altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå