Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører om flere som handler julegaver til neste år tidlig. Gjerne på salg.

Men hva handler dere da?

Jeg for min del kan si at jeg ikke aner hva de forskjellige trenger/ønsker seg før de sier noe før jul..

Videoannonse
Annonse
Gjest *Ulla*
Skrevet

Brettspill er populært i min bekjentskapskrets. Det kan man kjøpe hele året, ofte er det ulike på tilbud.

Skrevet

Ikke noe spesielt, det er mer det at jeg "har øynene åpne", så hvis jeg plutselig ser noe som er veeldig "tante Turid", så kjøper jeg det :) Hvis det er en vare på tilbud er det en pluss, men når jeg sprer utgiftene over 12 måneder i stedet for 1 måned, så spiller det egentlig ikke så stor rolle uansett.

Skrevet

Jeg har feks kjøpt noe julepynt på salg i romjula som jeg gir bort i julegave i 2008.

Ellers ser jeg etter ting som er typisk for de personene jeg handler til. De store julegavene (foreldre, søsken, nevøer og nieser) venter jeg med

Gjest Gjest
Skrevet

Om man er i utlandet er det ekstra lurt å ha øynene åpne - kanskje finner man diverse samleobjekter og lignende som diverse familiemedlemmer og venner ikke har fått tak i her hjemme.

Dessuten er det kjempesmart å se etter andre spesielle samleobjekter på salg - om du allikevel skal kjøpe fire gafler til bestikket kusine Gauda samler på, er det like greit å kjøpe det på salg 8 mnd før jul.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg hører om flere som handler julegaver til neste år tidlig. Gjerne på salg.

Men hva handler dere da?

Jeg for min del kan si at jeg ikke aner hva de forskjellige trenger/ønsker seg før de sier noe før jul..

Nå er det rimelige bøker på mange plasser. Det er en del tilbud på gavebutikker,nyttigbutiker.

Tilbud på fine gavepakninger med gode kremer osv...

Skrevet

Takk for svar!

Når det gjelder bøker. E du ikke redd for at de kjøper seg den boka før det er blitt jul da? Slik tenker ivertfall jeg.. Er kanskje med byttelapp, men den skal vel byttes innen en viss dato, og da er vel det lenge før jul...

For bøker er det mange i familiensom leser - så det hadde vært en god ide !

Ellers mange bra ideer/ forslag her. Skal holde øynene åpne fremover!

Gjest Raptuza
Skrevet

kjøper også bøker, særleg barnebøker

Skrevet

Bøker eller andre ting som jeg vet de rundt meg har ønsket seg lenge.

Mvh Yvonne :duskedame:

Gjest Fisk73
Skrevet

Karaffel og akevittglass fra den danske butikken på halv pris i romjula. Ellers så er glassting og slikt sånn som går greit å bytte selv etter en god stund. Bøker er jo heller ikke umulig å få byttet etter en stund, eller verktøy.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har feks kjøpt noe julepynt på salg i romjula som jeg gir bort i julegave i 2008.

Ellers ser jeg etter ting som er typisk for de personene jeg handler til. De store julegavene (foreldre, søsken, nevøer og nieser) venter jeg med

Julepynt er det hyggelig å gi bort når man går på advendtsbesøk til folk, men å gi det i julegave?

Skrevet

Bøker, spill, filmer, klær (til ungene i familien)

Skrevet
Er kanskje med byttelapp, men den skal vel byttes innen en viss dato, og da er vel det lenge før jul...

Ikke legg med byttelappen. Butikkene er veldig greie når det gjelder bytting rett etter jul. (vi har ikke da noe krav på det, men de fleste butikkene gjør det likevel).

Skrevet
Julepynt er det hyggelig å gi bort når man går på advendtsbesøk til folk, men å gi det i julegave?

Mamma kjøpte lekre Hadeland-julekuler på salg nå etter jul, og disse er vel ment som julegaver til søskenbarnene mine, hvis hun ikke tar de selv, da. :fnise:

Skrevet

Ja, i julegave!

Skrevet

Jeg kjøper alle julegavene til barna i familien på Benneton.

Leverer bare lista med alle navnene, alder og str. til damen...så plukker hun ut et passe forslag av gaver til meg....alltid god service.

Håndklær, luer, røde gensere (passer i jula), undertøy osv.

De har alltid 50% avslag etter sommeren og i januar.

God kvalitet og mye for pengene :)

Slipper unna med en tusenlapp som regel.

Skrevet

Jeg tør ikke kjøpe julegaver tidlig, for da er sjansen større for at mottakeren kjøper den tingen selv i løpet av året. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...