Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Jeg skal ta permanent make-up, da skal jeg ta på øyenbrynene mine. Jeg bor i Trondheim. Så da lurer jeg på om noen vet om noen som kan dette her i trondheim? Ser at det er en dame som heter Solhegge som reiser rundt, da blandt annet til Trondheim. Vet ikke om noen har erfaring med henne?
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jeg "har" øyenbryn fra henne Jeg er KJEMPEfornøyd, har også prøvd andre som ikke er så bra. Men hun har god peiling på form og farge som passer deg! Med en gang kan det se veldig "tegna" ut, som feks bildene på siden hennes. Men det er pga skorpen er helt fersk og fullt med farge. Etter ca 1-2 uker med god smøring, faller skorpen av og jevner seg med øyenbrynene. Ingen har noen gang sett at jeg har make up tatovering Har bare fått masse skrøyt av hvor fine øyenbryn jeg har :D
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Her er hjemmesiden hennes http://www.solhegge.com/index.htm Dyrt, men verdt det i det lange løp Sparer også mye arbeid med det!:D
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 TS her. Jeg har hatt permanent make-up på øyenrynene før, men hun som gjorde jobben har sluttet. Jeg var meget fornøyd, det var virkelig verdt pengene for min del. Jeg tror jeg må ringe henne i morgen for å høre om når hun kommer til Trondheim neste gang. Men kom gjerne med tips til meg.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Ok, da vet du at fargen jevner seg ut etterhvert Jeg anbefaler iallefall henne på det sterkeste, skal der igjen neste gang Har også tenkt på og ta eyeliner og korrigering av leppene mine der Når jeg har fått spart opp litt monitos da Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Andre her som har erfaringer og tips å komme med?
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 I Trondheim er det en som heter Laila som driver Blå Lagune som gjør permanent make up. http://blaalagune.no/ er adressen til websiden...husker ikke nr hennes. Er visstnok veldig flink.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå