Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #21 Skrevet 7. mai 2003 Trøffel' date= så du på FRIENDS igår??? Nei, jeg må innrømme at på det tidspunktet var jeg involvert i aktiviteter som hører hjemme under et helt annet tema... :oops:
Livets datter Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #22 Skrevet 7. mai 2003 Aktiviteter som minner mere om "VERY good friends"??? Nei, altså... det var snakk om at Joey var en elendig løgner. Hver gang han serverte en løgn, begynnte han setningen med "Nei, altså... det var en vaskebjørn som...." osv osv.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #23 Skrevet 7. mai 2003 Aktiviteter som minner mere om "VERY good friends"??? Nei, altså... det var snakk om at Joey var en elendig løgner. Hver gang han serverte en løgn, begynnte han setningen med "Nei, altså... det var en vaskebjørn som...." osv osv. Aktiviteter som gjør seg best uten strømpebukse, jf. en annen av trådene dine... Ellers er Joey en typisk mann... Han er penere enn meg, men jeg tror til gjengjeld at jeg er litt smartere. Men dårlige løgnere er vi sikkert begge to... 1-1, uavgjort. Ikke verst..?
Joplaya Skrevet 7. mai 2003 #24 Skrevet 7. mai 2003 Har ikke lest noenting jeg! For det var ikke meg nemlig!
Livets datter Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #25 Skrevet 7. mai 2003 Har ikke lest noenting jeg! For det var ikke meg nemlig! Fy, noen har "tyvlånt" nicket ditt, gått inn med ditt passord, og utgitt seg for å være deg! Makan...
Joplaya Skrevet 7. mai 2003 #26 Skrevet 7. mai 2003 Fy' date= noen har "tyvlånt" nicket ditt, gått inn med ditt passord, og utgitt seg for å være deg! Makan... Dette svarer jeg ikke på, for jeg er ikke her og leser
Malou Skrevet 7. mai 2003 #28 Skrevet 7. mai 2003 Siden jeg hadde lest tråden til Tuji, tenkte jeg at det var litt dårlig gjort hvis jeg ikke leste din tråd også... Jennifer
jamie Skrevet 7. mai 2003 #29 Skrevet 7. mai 2003 Fy vofsen som gikk inn på KG HELT alene og klikket på denne tråden! jamie Som er litt sinna på vofsen nu... Den tar seg friheter.
Labella Skrevet 7. mai 2003 #30 Skrevet 7. mai 2003 Noen har lånt PC'en min, med automatisk innlogging, det er den eneste mulige forklaringen :oops: :oops: :oops:
Livets datter Skrevet 8. mai 2003 Forfatter #31 Skrevet 8. mai 2003 Noen har lånt PC'en min' date=' med automatisk innlogging, det er den eneste mulige forklaringen :oops: :oops: :oops:[/quote'] Selvsagt. Det er fort gjort!
Gjest Ugla Skrevet 8. mai 2003 #32 Skrevet 8. mai 2003 Ugler bare SKAL og MÅ holde seg oppdatert!! Kunne jo ha vert "ugler i mosen" her! Derfor KUNNE ugla titte inn!
Livets datter Skrevet 8. mai 2003 Forfatter #33 Skrevet 8. mai 2003 Ugler bare SKAL og MÅ holde seg oppdatert!! Kunne jo ha vert "ugler i mosen" her! Godt poeng. Du har audiens.
Gjest Ugla Skrevet 8. mai 2003 #34 Skrevet 8. mai 2003 Tusen takk, Livets datter! Jeg føler meg be-æret!! :oops: Hilsen Ugla, Mor Hubros datter.
Gjest Samara Skrevet 8. mai 2003 #35 Skrevet 8. mai 2003 Jeg inrømmer det... :oops: Jeg hører til blant de nyskjerrige.
Gjest Donna Skrevet 9. mai 2003 #37 Skrevet 9. mai 2003 *Hvordan vri seg unna dette da? :o - pønske ..tenke ...gruble ...nei - den har noen andre brukt ...og den også ..hm .....sukk ..ok da ... * Ok ...jeg tilstår - Herved er det alment kjent at Virgo er belastet med en utrolig nysgjerrighet..og at hun derfor nå befinner seg på denne tråden - (hvor hun selfølgelig ikke burde være - og heller ikke hadde vært dersom hun da altså ikke var så nysgjerrig :oops: ) Men jeg forsøker slett ikke å skjule dette jeg altså !! ...slett ikke ..kunne ikke falle meg inn .......langt ifra ....helt åpen jeg om dette ..... :oops:
Sussi Skrevet 10. mai 2003 #39 Skrevet 10. mai 2003 Måtte jo lese hva det var jeg ikke skulle lese på et diskusjonsforum... 8)
koldbruna Skrevet 10. mai 2003 #40 Skrevet 10. mai 2003 Ble nysgjerrig jeg også...og ble lurt jeg også koldbruna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå