Livets datter Skrevet 7. mai 2003 #1 Skrevet 7. mai 2003 GOTCH'A!!! Det er bevist at nysgjerrigheten blir større jo mer "hemmelig" eller "forbudt" en ting er. Du har ikke akkurat motbevist denne påstanden nå...
Livets datter Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2003 Selvfølgelig Du er iallefall den første som tør innrømme at du har vært her...
LilleBille Skrevet 7. mai 2003 #6 Skrevet 7. mai 2003 10 visninger - men bare tre av oss innrømmer at vi er nyskjerrige Hva med dere andre da????
Linemor Skrevet 7. mai 2003 #7 Skrevet 7. mai 2003 når noen skriver sånn må jeg skjekke. det er kunne jo være noe livsviktig for meg. siden jeg ikke er noe særlig her inne for tiden liksom
Livets datter Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #8 Skrevet 7. mai 2003 Det er klart vi må sjekke.... Jeg innrømmer gjerne at jeg er nysgjerrig! når noen skriver sånn må jeg skjekke. det er kunne jo være noe livsviktig for meg.
Livets datter Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #11 Skrevet 7. mai 2003 Ikke le så fælt av oss da! Jeg ler MED dere, ikke AV dere. Jeg vet med meg selv at jeg også måtte sjekket...
Linemor Skrevet 7. mai 2003 #12 Skrevet 7. mai 2003 det er sånn det er, vi er vel alle litt nyrskjerrige av oss. hehe, men og lese noe sånt her inne er ikke noe jeg skammer meg over. kjekt og le litt av seg selv. det trengs i hverdagen
Fat Sally Lee Skrevet 7. mai 2003 #13 Skrevet 7. mai 2003 Livets Datter, du er sleip! Utnytte nysgjerrigheten min på denne måten...!
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #15 Skrevet 7. mai 2003 He he... er det ikke moro? Klart det er moro Men jeg lurer nå litt på hvorfor vi ikke skulle lese denne da??? Klart jeg er nysgjerrig!!! Det er det jeg lever av
Livets datter Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #16 Skrevet 7. mai 2003 Men jeg lurer nå litt på hvorfor vi ikke skulle lese denne da??? Overskriften "ikke les denne" er nok i seg selv til at vi "suges mot" et slikt innlegg.
Gjest Missuganda Skrevet 7. mai 2003 #17 Skrevet 7. mai 2003 Jasså, hermer du etter care. Hun har nemlig denne teksten under sitatet sitt. Det er til dagboka hennes.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #18 Skrevet 7. mai 2003 ...altså... :oops: jeg mente egentlig å klikke på en helt annen tråd, men så fikk jeg et snev av cp-rykninger i håndleddet, og så lurte jeg jo på hvor jeg egentlig var kommet hen, og så er det jo litt uhøflig å ikke si ifra hvis man har vært noen plass, og så er det som sagt slik at det absolutt ikke var meningen å være her, men det er altså sånn at her er jeg og kan ikke annet... :oops:
Livets datter Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #19 Skrevet 7. mai 2003 ...altså... :oops: jeg mente egentlig å klikke på en helt annen tråd' date= men så fikk jeg et snev av cp-rykninger i håndleddet, og så lurte jeg jo på hvor jeg egentlig var kommet hen, og så er det jo litt uhøflig å ikke si ifra hvis man har vært noen plass, og så er det som sagt slik at det absolutt ikke var meningen å være her, men det er altså sånn at her er jeg og kan ikke annet... :oops: Trøffel, så du på FRIENDS igår???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå