Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Ja, hva er jeg? I går prøvde jeg et par åpne sandaler størrelse 6 og de passet perfekt til mine yndige føtter. Bekrefter bare min feminime kropp, 178 cm med tynne slanke ben, litt brede hofter, smal overkropp med antydning til bryster (etter P-pillebruk, SuperSoy ++). Jeg vet etter utallige sminkesesjoner at jeg passerer så det er kanskje ikke rart at jeg skulle ønske at det utvendige fysiske passet med det invendige psykiske. Jeg har vel aldri vært noen mann, med min tynne lille penis på ca. 3 cm slapp og 8 cm stiv, har jeg ikke kunne vært noen aktiv elsker med kvinner. Mine føleleser og behov er jo også i mer kvinnelig retning... og drømmen er vel å bli tatt av en ordentlig god og stor mann (skammer meg over å ønske at han har en penis over gjennomsnittet) samt å leve som den kvinnen jeg er.... fysisk med bryster og vagina samt kunne stelle min kropp i den retning jeg selv vil den skal utvikle seg i. Noen gode råd til en fortvilet "kvinne"? Klem hilsen Mona
Skybertine Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Hei Mona! Forstår din fortvilelse, men svært vanskelig og sette seg inn i din situasjon.. Har ingen gode råd egentlig, men håper ting ordner seg for deg.. Tenker så enkelt på det at enkelte rett og slett bare blir født med en penis det ikke var meningen de skulle ha. Som du skriver selv, høres du jo ut som en kvinne på alle andre måter. Må være utrolig frustrende.
Teriyaki Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Uff, høres ikke lett ut nei. Men om du ønsker å være kvinne, er det ikke mulig å dra til utlandet for å opperere? Vet ikke helt hvordan det er i dag med kjønnsskifte, men er det ikke sånn at man kan "konstruere" en vagaina ved hjelp av kirurgi?
Gjest StockDama Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Uff, høres ikke lett ut nei. Men om du ønsker å være kvinne, er det ikke mulig å dra til utlandet for å opperere? Vet ikke helt hvordan det er i dag med kjønnsskifte, men er det ikke sånn at man kan "konstruere" en vagaina ved hjelp av kirurgi? Jo, det kan man, og til dags dato gjøres det visst såpass bra at menn ikke merker noe særlig forskjell på en ekte kvinne og en som er "bygd om". Så er fullt mulig.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 http://www.rikshospitalet.no/portal/page/p...p_doc_id=33192# For øvrig har jeg lest at de aller fleste som skifte kjønn (og spesielt de som skifter fra mann til kvinne, som visstnok er lettest) blir fornøyde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå