Gå til innhold

Er dette normalt?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer på et par ting...

- Noen kan ha sex ofte, flere ganger om dagen, over lang tid. Typen min og jeg kan knapt ha sex en gang om dagen et par dager på rad uten at penis blir sår og øm og trenger "restitusjon". Er det normalt? Det skal sies at han har trang forhud, men vi bruker jo kondom uten å trekke forhuden tilbake (=ikke "slitasje" direkte på glans eller på forhuden fordi den blir strukket).

- En annen ting er... jeg har (vesentlig) større behov/lyst enn han. Veldig, veldig ofte "takker han nei" til sex. Dersom dette er om kvelden, ønsker vi gjerne likevel å ligge tett inntil hverandre. Da får han ofte ereksjon. Likevel vil han ikke "gjøre noe med det". What's up with that? Jeg skjønner det ikke...

- Til slutt: Fordi jeg har lyst på han nærmest hele tida, er det svært sjelden han engang rekker å tenke på å ta initativ. Det er så godt som alltid jeg som initialiserer. Er det noe jeg burde tenke på? La være å ta initiativet og heller la han komme til meg? Kan det ha noen effekt på "balansen" mellom oss?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tnita
Skrevet

Prøv en uke uten å ta initiativ og se da hva som skjer. Forhåpentlig en forandring.

Gjest Gjest
Skrevet

Joda, han kommer nok sikkert til å et slags initativ. Men det er ikke akkurat et initativ å juble over... Det går gjerne i "jeg skal bare ta en dusj, så kan vi pule etterpå".

Men jeg får meg i alle fall noen ganger i løpet av uka. Det er det jo ikke alle som gjør... (viser til den laaaange tråden for de som knapt får seg no i det hele tatt).

Gjest Sniken (uinlogget)
Skrevet

Peniser er forskjellige, og noen blir fortere sår enn andre (akkurat som hos jenter). Jeg blir også fort sår desverre. Dette er ikke bare ett problem i forbindelse med hyppige samleier, men kan også skje dersom man holder på lenge i et samleie.

Har man ikke lyst på sex så har man ikke lyst på sex. At an mann får ereksjon betyr ikke nødvendigvis at han er kåt og har lyst på sex. Høres sikkert rart ut i din situasjon da erkesjonen jo kommer som en følge av at du ligger inntil han og at den ikke er noe som bare oppstod ved kjøkkenbenken (slik ereksjoner plutselig kan finne på å gjøre). Men også for en del gutter har sex med hunlr/lyst/dagsfor å gjøre som hos mange jenter. Det er en myte at alle gutter er klarer for å pule til enhver tid og annledning.

Syns ikke du skal slutte å ta initiavtiv til sex, jo mer sex dere ha jo bedre! Han her heldig som har en dame som er kåt og som vil ligge med han så ofte. Men kanskje du kan finne litt andre måter å ta initiativ på, mer på en måte som gjør at han også føler at sexen skjer fordi han også legger opp til det om du skjønner. Kanskje ikke så lett å forstå, men jeg mener at om du stadig er den som tar initiativ og det skjer på en bestemt måte så, er kanskje hans måte å si "kanskje vi kan pule litt etterpå" en mer direkte måte for å få litt variasjon. Og kanskje en måte å si at han vil at det skal være litt mer rett på sak? Er jeg helt på jordet her eller, vet jo ikke hvordan du vanligvis tar initiatvi overfor han.

Skrevet

Et lite tips. Jeg tror det er bedre å dra forhuden tilbake før han drar på kondomet. Jeg hadde trang forhud som yngre og var også mye øm/sår (også fordi jeg er treg til å få orgasme og kan holde på i svært lang tid). For mange år siden begynte jeg å gå med forhuden tilbaketrukket konstant. Ble øm/sår en periode men har ikke hatt problemer med dette etter den første perioden.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...