Gjest Mamma lurer Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Junior fyller 8 snart, og han ønsker seg nye spill til DSen. Fra før har han Zelda, og tante kjøper "Lego- The complete saga". 1) Har dere barn/ tanteunger eller andre som har gitt uttrykk for at de liker spesielle spill? 2) "Mario & Sonic at the olympic games." Den utgaven jeg har sett på nettet har lyseblått "Wi-Fi"-merke oppe i venstre hjørnet, i tillegg til Nintendo DS logoen. Betyr det at han evt. trenger mer utstyr for å spille dette spillet?? 3) Hvis ja på spm. 2, finnes det da utgaver som ikke krever ekstra utstyr? Takk og takk for hjelp.
anavrin Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 (endret) Junior fyller 8 snart, og han ønsker seg nye spill til DSen. Fra før har han Zelda, og tante kjøper "Lego- The complete saga". 1) Har dere barn/ tanteunger eller andre som har gitt uttrykk for at de liker spesielle spill? 2) "Mario & Sonic at the olympic games." Den utgaven jeg har sett på nettet har lyseblått "Wi-Fi"-merke oppe i venstre hjørnet, i tillegg til Nintendo DS logoen. Betyr det at han evt. trenger mer utstyr for å spille dette spillet?? 3) Hvis ja på spm. 2, finnes det da utgaver som ikke krever ekstra utstyr? Takk og takk for hjelp. 1) Har en nevø på 7 som har Fifa 08 og New Super Mario bros. Kan annbefale mario, enten det er til en 7 eller 20 åring 2) Wi-fi betyr at du kan spille trådløst med en annen person som også har en nintendo ds og samme spill. De må være i nærheten av hverandre da.. 3) du trenger ikke noe ekstra utstyr da alle nintendo ds'er har innebygd wi-fi Lykke til! Endret 26. mars 2008 av anavrin
Chans Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Enig med anavrin, Ne Super Mario Bros er artig. Nå er jeg en 22 år gammel jente, men jeg er overbevist om at Mario-spillene funker for barn også. Super Mario 64 er også et alternativ.
Nausicaä Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Pokémon er jo ganske populært for barn i den alderen. Søsteren har et par spill hun er glad i, men det er kanksje litt mer jentespill med dyr og sånt.
Søs Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 hva mes spillet "Cars"? Tanteungen min på 6 digger det samt Mokemon og Supermario spillet (som inneholder mange små spill)
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, super mariooo!!:D Jeg er 27 og har ELSKET det siden jeg var liten!:D
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 2) Wi-fi betyr at du kan spille trådløst med en annen person som også har en nintendo ds og samme spill. De må være i nærheten av hverandre da.. Faktisk så står wifi'en for at du kan spille med andre over nettet. Men det krever som oftest vennekoder og masse annet styr. Om man kan spille sammen med andre står på baksiden. Er en liten firkant øverst med noe som ser ut som to så ds'er. Hvis begge ds'ene er svart må begge ha spillet, er bare den ene svart kan en ha spillet og den andre kan laste det over.
anavrin Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 (endret) Faktisk så står wifi'en for at du kan spille med andre over nettet. Men det krever som oftest vennekoder og masse annet styr. Om man kan spille sammen med andre står på baksiden. Er en liten firkant øverst med noe som ser ut som to så ds'er. Hvis begge ds'ene er svart må begge ha spillet, er bare den ene svart kan en ha spillet og den andre kan laste det over. Men går det når det gjelder DS'en? Wii har wifi og du kan spille online, men trodde ikke ds'en kunne det.. Edit: Fant ut nå at DS'en kan koble seg opp mot 16 andre spillere, men det må være på et lokalt nettverk altså ikke over "hele verden" slik Wii kan. Endret 28. mars 2008 av anavrin
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Men går det når det gjelder DS'en? Wii har wifi og du kan spille online, men trodde ikke ds'en kunne det.. Edit: Fant ut nå at DS'en kan koble seg opp mot 16 andre spillere, men det må være på et lokalt nettverk altså ikke over "hele verden" slik Wii kan. Muligens de har gjort om på det, men ved f.eks mariokart og animal crossing så kan man spille med folk over hele verden. Man trenger venne koder fra andre spillere for å kunne spille sammen, men det går. Selv spilte jeg animal crossing med en venn av meg fra england, besøkte hverandres byer og slikt. Samme med mario kart. The real excitement here is using the Nintendo WFC (wi-fi) abilities to connect with others around the world. While you can’t chat in real time, nor know the person’s identity, you can race against random opponents. But, if you know others who have WFC abilities and Mario Kart, you can exchange your Friends List codes and wait for your buddies, to race against them.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå