Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke type ringer har dere tengt å ha som gifteringer? Er det mange som blir å bruke forlovelsesringene sine som gifteringer?12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Me skal bruke forlovelsesringene, som vi har hatt siden 97.

Skal bare pusse dei opp til bryllupsdagen.

Skrevet

Vi har forlovelsesringer i hvitt gull (jeg med diamant). Disse er blitt veldig slitte og matte, så vi har derfor kjøpt nye glatte gullringer (3mm). Disse heter "Ja-ringer" og er fra Mylius. Jeg skal fortsette å bruke min ring på venstre hånd, siden det er en alliansering. icon_smile.gif

Se mer her:

> http://www.mylius.no/forlovelsesringer.stm12

Skrevet

Vi har helt glatte gullringer som forlovelsesringer og disse skal vi også bruke som gifteringer. Nå føler jeg det har blitt mer og mer vanlig med litt annerledes ringer (med mønster, diamant i osv). De er jo kjempefine, men glatte ringer er det jeg liksom forbinder med gifteringer. Hvis de blir for fancy synes jeg at de mister litt av "signaleffekten" hvis du skjønner hva jeg mener.. icon_smile.gif

Skrevet

Vi har hatt forlovelsesringene i 4 år nå og de er i gull, så vi skal ut i dag for å se på gifteringer i hvitt gull! Synes de såkalte Promise- ringene er enkle og klassiske icon_smile.gif12

Skrevet

Våre forlovelsesringer er med mønster, så vi valgte å kjøpe glatte ringer. Vi får kona til fetteren til gubben til å lage dem. Hun er gullsmed. Vi skal ha 5 mm ringer og jeg skal ha diamant i min. Vi har også kjøpt en 3,5 mm ring til dattera mi som et symbol på at hun blir et fullverdig medlem av familien vår selvom min mann ikke er hennes biologiske pappa.

Maggie!

Skrevet

Hei!

Vi skal bruke forlovelsesringene våre som gifteringer. Det er glatte gullringer med litt mønster på kantene.. det er liksom litt koselig å ha de ringene vi valgte den gang vi bestemte oss for at vi skulle gifte oss.. icon_smile.gif Vi har fått gravert inn den nye datoen etter forlovelsesdatoen med et hjerte imellom.. de ble kjempe fine!!

Lykke til med valget icon_smile.gif

Koz.. icon_wink.gif

Skrevet

Vi har bestillt nye gifteringer, men skal bruke forlovelsesringene på venstre hånd. Har kjøpt glatte gullringer i gult gull. Jeg har 5mm bredde og han har 6mm. (vi har stor forskjell på str jeg 51 og han 64 i diameter) Dette betaler vi 3830 kr med gravering. Synes ikke det er så ille jeg!

Så da blir det ringsermoni..

12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...