Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Skal farge håret mitt for første gang og snoka litt på nettet etter info, fant ut at Loreal Casting Creme Gloss kanskje var det beste å begynne med, varer bare i seks uker sto det. Får jeg kjøpt det i butikker eller må jeg innom frisører? Noen tips til en nybegynner?? Er blond naturlig, sånn komunnegråttblond, med noen gamle lysere striper som er halvveis gått ut av håret... vil det ha noe å si for resultatet?
Essie_ Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Skal farge håret mitt for første gang og snoka litt på nettet etter info, fant ut at Loreal Casting Creme Gloss kanskje var det beste å begynne med, varer bare i seks uker sto det. Får jeg kjøpt det i butikker eller må jeg innom frisører? Du får kjøpt det i parfymerier/ H&M og lignende - tror også jeg har sett det i dagligvarebutikker..
crien Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 dagligvarebutikker har det. Det står er liten bildeforklaring på de fleste pakker. hvis du har lys blondt hår --> Sånn blir resultatet blondt -> sånn mørk blond --> sånn. Jo mørkere fargen er, jo lenger sitter den i. Og er den rød, kan det hende du aldri får ut det verste. Men 6 uker, skal gå ut såpass mye at du ikke får ettervekst!
Gulphild Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Casting creme gloss varer IKKE i bare 6 uker. har brukt den et par ganger, den er fin nok til sitt bruk, men den går ikke ut av håret. og fargene er grådig mørke. Hvis du velger fex lysebrun så blir håret ditt sikkert knallmørkt. :/ (jada, vet det er slurvete skrevet, bryr meg ikke akkurat nå)
crien Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 kanskje det beste første gangen er å prøve en glansvask?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå