Gå til innhold

Når mannen runker seg selv - turn on-/off?

Anbefalte innlegg

Gjest HandyMandy
Skrevet

Jeg hadde et forhold til ei som overhode ikke taklet at jeg runket meg selv når jeg kom, mens vi hadde sex sammen vel og merke. Enten jeg avsluttet med å trekke meg ut (noe som skjedde heller sjelden) eller hun hadde mensen/ikke orket sex så var det uaktuelt å gjøre noe annet enn at hun runket meg. I starten av forholdet runket jeg meg selv og da ble hun fornærmet og tolket det som et tegn på at hun ikke var bra nok/flink nok. Jeg argumenterte med at ingen kjenner junior bedre enn eieren og min opplevelse av sex'en ble ikke redusert om jeg tok meg av håndarbeidet selv, men dette falt altså ikke i god jord.

Hun jeg er sammen med nå er motsatt. Hun tenner på at jeg runker meg selv når jeg spruter på henne. Om hun ikke orker sex så stryker hun gjerne på meg men foretrekker at jeg tar meg av selve runkingen så kan hun klå andre steder. Hun runker meg også innimellom men 8 av 10 ganger gjør jeg det selv og begge er happy med det.

Siden jeg har opplevd to såvidt ulike holdninger rundt dette er jeg litt nysjerrig på hvor vanlig det ene eller det andre er. Spesielt dette med tenning, den ene opplevde det som direkte avtennende at jeg tok saken i egne hender mens den andre (som er min nåværende kjæreste) mener det stikk motsatte.

Hva seier ni flickor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke turn on eller off, helt nøytralt for meg.

Gjest lillelinn
Skrevet

Jeg blir ekstremt kåt når kjærsten min runker seg selv.... Da må jeg bare onanere selv. Eller ta på han.. Eller begge deler...

Skrevet

liker at han gjør det og tenner på ham når han koser med seg selv, vil være med da, på andre måter. :jepp:

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet
Jeg hadde et forhold til ei som overhode ikke taklet at jeg runket meg selv når jeg kom, mens vi hadde sex sammen vel og merke. Enten jeg avsluttet med å trekke meg ut (noe som skjedde heller sjelden) eller hun hadde mensen/ikke orket sex så var det uaktuelt å gjøre noe annet enn at hun runket meg. I starten av forholdet runket jeg meg selv og da ble hun fornærmet og tolket det som et tegn på at hun ikke var bra nok/flink nok. Jeg argumenterte med at ingen kjenner junior bedre enn eieren og min opplevelse av sex'en ble ikke redusert om jeg tok meg av håndarbeidet selv, men dette falt altså ikke i god jord.

Hun jeg er sammen med nå er motsatt. Hun tenner på at jeg runker meg selv når jeg spruter på henne. Om hun ikke orker sex så stryker hun gjerne på meg men foretrekker at jeg tar meg av selve runkingen så kan hun klå andre steder. Hun runker meg også innimellom men 8 av 10 ganger gjør jeg det selv og begge er happy med det.

Siden jeg har opplevd to såvidt ulike holdninger rundt dette er jeg litt nysjerrig på hvor vanlig det ene eller det andre er. Spesielt dette med tenning, den ene opplevde det som direkte avtennende at jeg tok saken i egne hender mens den andre (som er min nåværende kjæreste) mener det stikk motsatte.

Hva seier ni flickor?

Hei

Jeg tenner veldig på å se gutten runke. Det tenner meg virkelig.

Nå er jeg singel, men mitt siste forhold hente det at vi ikke orket(ville ha en kjapp orgasme) da runket han og jeg koste med meg selv. Vi koste på hverandre også, kysset hadde oral sex osv..

Så jeg er en av de som tenner på å se gutten kose med seg selv... mmmmmm.... :cool:

Gjest Gjest
Skrevet

Noen ganger tenner det, noen ganger nærmest det motsatt, noen ganger blir jeg litt snurt (fordi jeg kan føle meg utilstrekkelig osv)... Det avhenger av hva jeg er i humør for akkurat da. Men sjelden jeg lar hvordan jeg føler det komme til overflaten, utenom når det er full tenning av det.

Så jeg er vel litt komplisert, men gjør det likevel enkelt. Tror jeg.

Gjest *Ulla*
Skrevet

Jeg liker at han gjør det. Som regel.

Gjest Gjest_Torill_*
Skrevet

Jeg synes det er skikkelig ekkelt så mannen min har fått klar beskjed om å la være

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg tenner veldig på det, men vil jo selvsagt ha variasjon. Om han alltid måtte ha runket seg til orgasme ved sex, hadde jeg ikke likt det

Skrevet

Give it to me!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker å ronke min kjæreste. Dersom jeg feks er for trøtt til sex en gang, har mensen, o.l så pleier jeg å ronke han. Jeg blir da ofte kåt, særlig når jeg har mensen. Dersom vi ligger i senga så begynner jeg noen ganger bare å ronke han, eller han spør om jeg kan ta han litt på tissen/ om han kan få en ronk.

Personlig så digger jeg å ronke mannen! Det gir meg mye, ren nytelse å kunne gi noe til ham, uten nødvendigvis at jeg må ha sex med han selv om jeg er trøtt/mensedyr. Noen ganger ronker jeg han bare litt, uten at han får utløsning, og så legger han seg til å sove. Andre ganger ronker jeg han en stund, og så går han og avslutter selv i en t-shorte, ect, og andre ganger igjen vil jeg være med på morroa, og ronker han til han spruter.

Men...jeg må vel ærlig innrømme at jeg kanskje hadde blitt fornærmet, dersom jeg feks var mensedyr, men ikke fikk lov å ronke min kjæreste, at han skulle fikse det selv liksom. Da hadde jeg vel syntest at det beste var at han gjorde dette i et annet rom.... Men det er fordi jeg liker så godt å ronke... begynte med dette på i starten på barneskolen med jevnaldrende, men ja ja....det er kanskje ikke så rart at jeg får høre av kjæresten at jeg er så ufattelig flink til å ronke.. Hø hø :lur:

Skrevet

Bring it on!

Digger det vilt!

Skrevet

Tjaa..Verken eller. :) Liker mye bedre å gi han oralsex mens jeg ronker han, enn at han skal ronke seg selv. Det gjør dessuten han også, dermed er ikke det noe problem for min del. :)

Skrevet

Jeg liker både at han/hun gjør det selv, eller når han/hun vil at jeg skal gjøre det, og da kanskje kombinert med oralsex. For meg er det å onanere det naturligste i verden, og det å kunne ha det fint med seg selv på denne måten synes jeg er veldig tiltalende. Videre mener jeg også at den som ønsker å ha det godt, eller som har lyst til å gjøre det, selv skal få bestemme om han/hun vil gjøre det selv eller ønsker at partneren skal hjelpe til. Jeg synes heller ikke det er rett å jage noen ut av rommet eller sengen bare fordi de ønsker å onanere uten min hjelp.

Skrevet

Jeg synes det er ekstremt opphissende å se at mannen min runker seg selv. Kanskje er dette en feil tolkning av det, men for meg er det et sterkt tegn på tillitt når man onanerer foran partneren sin.

Skrevet

Uansett hvor god sex og hvor ofte jeg har sex, må jeg onanere selv. Dette har ingen ting å gjøre med at kvinnen ikke er bra nok. Jeg tror de aller fleste menn har det slik. Det er mye deiligere å gjøre det sammen en kvinne enn alene. Noen ganger må jeg bare gjøre det alene.

:rødme:

Skrevet

Jeg blir skikkelig tent når mannen min runker seg selv, men det skjer så sjeldent. 2 ganger i løpet av tiden vår sammen (1 1/2 år) har han runket selv, haha. Det var når jeg var bortreist, da, så jeg fikk det ikke med meg. Jeg har spurt om han vil gjøre det litt foran meg, og han tar noen ganger et par tak, men så vil han ikke mer. Han synes det er mye bedre at jeg gjør det, så når jeg ikke har så lyst, eller jeg har lyst at han bare kan få ligge der, så pleier jeg å runke og av og til suge han. Han synes orgasmene blir mye bedre og lengre når jeg runker han istedet for han selv. "Den" pleier faktisk å dø når han tar over.. :fnise:

Hvis han hadde trekt seg ut under samleie for å avslutte selv, tror jeg nok at jeg hadde blitt litt snurt. Heldigvis kan han ikke tenke seg å gjøre det, så vi er fornøyde begge to. :) Husker en gang han var øverst og kjørte på som f... for orgasmen var rett rundt svingen, og så datt han plutselig ut idet han kom. Da var det panikk i øynene hans, og han ropte "gjør noe, da!" - jeg var minst like forskrekket som han, ropte tilbake "gjør noe selv!" og klarte ikke gjøre noe, og det gjorde ikke han heller! Tror ikke det var den beste orgasmen han har hatt, for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...