Sandman Skrevet 7. mai 2003 #1 Del Skrevet 7. mai 2003 Nå er sirkuset snart her igjen....skal dere være med , jenter...? En kamerat av meg booker inn GW-helgen tidlig hvert år. Ifølge han, så skal man være rimelig hjelpeløs hvis det ikke blir noe... Kåte og fulle damer fra Nordkjosbotn, Snertingdal og Bykle, fyller opp byens utesteder, på vill jakt etter et nummer på si'... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. mai 2003 #2 Del Skrevet 7. mai 2003 Å gsus, er det nå til helgen...? Grrr... har vært med i arbeidsgjengen og varmet opp og sånn, men aldri løpt selv. Og det er ikke hyggelig i byen om man ikke er involvert... ok, da holder Tusenfryd seg unna sentrum i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. mai 2003 #3 Del Skrevet 7. mai 2003 Tror jeg skal holde meg laaangt unna byen jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 7. mai 2003 #4 Del Skrevet 7. mai 2003 Nei, jeg løper ikke, annet enn med hunden og da ikke for å trimme - jeg går. Men ikke i løpet. Ja - nå blir det kaos i Oslo igjen, masse skråling og vanskelig å finne bord, og masse frisk svettlukt. Men på Løkka er det kanskje roligere...? Holder ikke Grete Waitz-jentene seg rundt sentrum da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #5 Del Skrevet 7. mai 2003 Kåte og fulle damer fra Nordkjosbotn' date=' Snertingdal og Bykle, fyller opp byens utesteder, på vill jakt etter et nummer på si'... [/quote'] Tror du ikke de har menn i Norkjosbotn, Snertingda og på Bykle eller? Dessutten er vel ikke damene derfra kåtere enn damene fra sentrale Østlandet? De fleste som er med på dette løpet er vel også fra sentrale østlandsområdet vil jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 7. mai 2003 Snertingdal er en østlandsbygd, da... Poenget er vel at det oftest er de langveisfra som overnatter... mange av de er gifte/samboere.....og det kan se ut som hovedhensikten med turen er å få seg litt "fremmed", langt, langt hjemmefra... Jeg regner jo med at det er menn også fra disse stedene, selv om en del av de nevnte damers adferd på utestedene, KAN tyde på at ikke har sett mannfolk før... :blunke: Men...jeg sier ikke at ALLE er slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #7 Del Skrevet 7. mai 2003 [ Snertingdal er en østlandsbygd, da... .. Joda, det har du rett i, det føles bare ikke slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 7. mai 2003 #8 Del Skrevet 7. mai 2003 Tror du ikke de har menn i Norkjosbotn, Snertingda og på Bykle eller? Dessutten er vel ikke damene derfra kåtere enn damene fra sentrale Østlandet? De fleste som er med på dette løpet er vel også fra sentrale østlandsområdet vil jeg tro? Noen som ikke så ironien her??? Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 8. mai 2003 #9 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg blir nok ikke å finne i feltet ... Det som imidlertid har slått meg når jeg (By accident!) har vært vitne til "sirkuset" er at svært mange damer i 30 - 40 årene fra grisgrendte strøk har kortklipt, rødfarget hår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 8. mai 2003 #10 Del Skrevet 8. mai 2003 Den som vil kan jo ta en tur opp til f.eks. Kampen/Vålerenga- området - veldig koselig, og garantert Grethe Waitz-fritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 8. mai 2003 #11 Del Skrevet 8. mai 2003 Ugh! Dessverre har bestemora mi lurt til å være med i år også. Hater egentlig hele Grete Waitz gjengen. Voksne kjærringer som syns det tøft og kult å drikke seg dritings før løpet, så de blir gåendes å rave i 5 km! Så festlig....... :evil: Hva med å vente med alkoholen til etter løpet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #12 Del Skrevet 8. mai 2003 Noen som ikke så ironien her??? Jennifer Siden du spør, ja jeg så ikke ironien her. Kan du peke på den for meg? Noen som har problemer med begrepene her??? (kan du definere ironi for meg?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 8. mai 2003 #13 Del Skrevet 8. mai 2003 Skal holde meg langt unna sentrum da ja. Jeg tror deg Sandmann, blir nok ikke vanskelig å stifte noen kvinnebekjentsaper da nei, snakker om menn på seminar o.l, men tror ikke damene er et hakk bedre i sånne situasjoner. Ikke for å gre alle under en kam da :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå