Gjest svak... Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Jeg er så knust, sitter her på gulvet og tenker.. Det har ikke skjedd noe spesielt nå igjenn, men får å si det kort : Jeg har vært med samboern min i 3 år,.. det har gått ganske opp og ned. Vi har det veldig bra sammen når vi er med hverandre,bare oss to så er det bare varm og godt kjærlighet fra han så det er vell derfor jeg elsker han så mye- men problemet ligger der at han elsker å drikke. Ikke hver dag eller noe sånt, men han fester ca 1-2 ganger i uken, i helgene er vi sammen. Vi bor i England så det går liksom ann der... Og ofte når han kommer hjem finner jeg nummerne til nye damer som han sier alltid jeg husker ikke hvem det er osv.. og han nekter for at han er utro'! Så jeg har jo ingen bevis og jeg vet jo aldri hva han gjør det er jo umulig å si hvor man er i london liksom.. men har funnet ut at han henger mye på strippeklubbene og det sårer meg sånn at han alltid er på utkik etter andre damer, og lurer på om det er fordi jeg ikke er bra nok? (Jeg ser ganske bra ut selv) men har ikke mye selvtillit igjen... siden jeg får som regel ikke bli med ut og sitter bare hjemme og lurer på hvem han flørter med eller om han har en naken stripper på fanget sitt i "dette" øyeblikket. Men spørsmålet er hva skal jeg gjøre? jeg var jo så sikker på at dtte var mannen jeg ville ha som far til mine barn og som jeg skulle være med resten av livet.. For ca en måned siden snakket vi sammen hele natten om alle mine tanker, og han sa han skjønt meg veldig godt og at han skulle skjerpe seg.. Men idag så jeg han har skrevet på facebook (vi har samme passord så patetisk ja jeg vet) Men uansett han skrev en melding til en modell : Møtte jeg deg ute forleden kveld? Og jeg ble så lei meg, jeg vet jo det var ikke noe spesielt farlig melding ,men tenker bare om han er på utkik eller ? ? Noen som kan gi meg noen ord.. menn og damer? Hadde vært godt med en mening fra en manns synspukt også kanskje ?
Gjest Fisk73 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jeg er så knust, sitter her på gulvet og tenker.. Det har ikke skjedd noe spesielt nå igjenn, men får å si det kort : Jeg har vært med samboern min i 3 år,.. det har gått ganske opp og ned. Vi har det veldig bra sammen når vi er med hverandre,bare oss to så er det bare varm og godt kjærlighet fra han så det er vell derfor jeg elsker han så mye- men problemet ligger der at han elsker å drikke. Ikke hver dag eller noe sånt, men han fester ca 1-2 ganger i uken, i helgene er vi sammen. Vi bor i England så det går liksom ann der... Og ofte når han kommer hjem finner jeg nummerne til nye damer som han sier alltid jeg husker ikke hvem det er osv.. og han nekter for at han er utro'! Så jeg har jo ingen bevis og jeg vet jo aldri hva han gjør det er jo umulig å si hvor man er i london liksom.. men har funnet ut at han henger mye på strippeklubbene og det sårer meg sånn at han alltid er på utkik etter andre damer, og lurer på om det er fordi jeg ikke er bra nok? (Jeg ser ganske bra ut selv) men har ikke mye selvtillit igjen... siden jeg får som regel ikke bli med ut og sitter bare hjemme og lurer på hvem han flørter med eller om han har en naken stripper på fanget sitt i "dette" øyeblikket. Men spørsmålet er hva skal jeg gjøre? jeg var jo så sikker på at dtte var mannen jeg ville ha som far til mine barn og som jeg skulle være med resten av livet.. For ca en måned siden snakket vi sammen hele natten om alle mine tanker, og han sa han skjønt meg veldig godt og at han skulle skjerpe seg.. Men idag så jeg han har skrevet på facebook (vi har samme passord så patetisk ja jeg vet) Men uansett han skrev en melding til en modell : Møtte jeg deg ute forleden kveld? Og jeg ble så lei meg, jeg vet jo det var ikke noe spesielt farlig melding ,men tenker bare om han er på utkik eller ? ? Noen som kan gi meg noen ord.. menn og damer? Hadde vært godt med en mening fra en manns synspukt også kanskje ? Gi F*** Vanskelig, men du kan IKKE sitte hjemme og VENTE på han... Skaff deg ditt eget liv, og ikke lev gjennom han. Slik sjalusi som du nå går gjennom, vil bare bli verre. Når han går ut alene, så kan jo du også det! Få deg litt selvtillit, og eventuelt dropp fyren om han ikke forbedrer seg... Jeg har selv vært sammen med en slik fyr som overhodet ikke brydde seg om meg og mine følelser, og han elsket å gjøre meg sjalu. Det eneste jeg satt igjen med var utrolig lav selvtillit og spørsmål om hvorfor jeg ikke var god nok. Han surfet etter nakne damer på nett hele tiden, og hadde ingen behov for å gjøre meg trygg på seg. Passet meg svært dårlig.. Jeg forlot han, og det er det mest fornuftige jeg har gjort! Men ja, jeg trodde han var mannen i mitt liv, men nei, jeg har nå funnet han som virkelig bryr seg om meg, og har aldri hatt det bedre!! :love: Men ja, skjønner det er vanskelig... Bruk litt tid for deg selv, finn ut hva DU vil, og kjenn etter på om du har det bedre med eller uten han. Kan du være 100% deg selv sammen med han? Kan du si akkurat det du vil uten å være redd for at han skal dømme deg, komme med usakligheter, flire, fortelle deg at du er teit eller lignende? Uansett, INGEN, absolutt INGEN er verdt å bruke tid på om de bryter deg ned i steden for opp, det være seg kjærester, familie eller venner. Men DU må ta ansvar for DITT liv, det er faktisk bare du selv som kan sørge for at du har det bra Lykke til!!
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Jeg satt også i ett forhold som hadde vart fra jeg var 16 - 23 år. Jeg stilte meg selv 1 eneste spørsmål: Er det slik jeg vil ha det resten av livet? Svaret var gitt. Og jeg gikk en annen vei. Livet er SÅ mye å by på.......søk og finn
hu med bikkja Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Hei ! Du er hverken dum eller paranoid! Du er bare sammen med feil mann tror jeg. Jeg har også vært i et sånt forhold og kan bare si det sånn: Den kampen det var å leve med den fryktelige kjærlighetssorgen etter å ha brutt med han var verdt det. For noen år etterpå traff jeg mannen min og oppdaget plutselig at det å være i et forhold ikke bare dreide seg om å gi men også om å få. Det er ikke sikkert at han er utro men det viktigste her er at han lever et slikt liv som gjør at du ikke har det godt. Jeg tror ikke jeg hadde giddi og venta for å se om han klarer å skjerpe seg. Det er tvilsomt i lengden. Du risikerer kanskje bare at han blir flinkere til å skjule ting? Du kan bli lykkelig og få et fantastisk liv med en som setter pris på deg. Du må bare igjennom en vanskelig tid først tror jeg. Ta vare på deg selv!
FoxyFish Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Du er absolutt ikke dum eller paranoid, nei! Selv om utroskap er en grusom ting å gjøre mot partneren sin, så finnes det også mange andre ting som kan såre vel så mye. Å føle seg forbigått, glemt, oversett eller bare ikke god nok er sånne følelser det fort kan bli vanskelig å leve med. Det første man bør gjøre er5 jo å fortelle akkurat hva du føler, og hva som sårer deg. Når samboeren din da lover bot og bedring, men misslykkes i oppfølgelsen, synes jeg du bør sette deg ned å tenke. Tror du han kommer til å forandre seg? hvis svaret på det er "nei" så ville jeg anbefale deg å vurdere å avslutte forholdet. Et langvarig forhold blir fort en vanesak, og det er ikke bare bare å avslutte det. Allier deg meg noen gode venninner (eller kanskje mor?) og snakk deg gjennom det! Å ikke føle seg verdsatt er en grusom følelse i et forhold, og du fortjener bedre enn som så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå