Søs Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Hva synes dere om kjole nr 2 HER Synes det er så vanskelig å finne noe, men likte denne egentlig. Jenta er 5 år (synes det spiller litt rolle i forhold til kjolen)
*Emma* Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jeg syns den var kjempe søt og helt perfekt til en 5 åring. Jeg liker ikke brudepikekjoler med stropper feks til så små barn -de ser liksom bare litt "tacky"/nakne ut.syns denne hadde passe "skulderarti". Snuppa mi var 2 da vi giftet oss og siden hun da er enda mindre valgte jeg en kjole med enda litt mere erm. Ikke skikkelig erme men litt. Jeg ville kanskje valgt å legge den opp littegrann bare. Den så veldig lang ut og de løper jo rundt endel i den aldern - kjedelig med verandaleppe og blåveis i panna fordi hun har "hengt seg fast" i kjolen og falt
Gjest Hegepege Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Heihei, jeg synes den var kjempesøt, de skal jo se ut som prinsesser de også Har også en veldig god link her, det er MASSE flotte kjoler og dilldall, og til en kjempepris, og de er ikke minst seriøse.. http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...T.svl=Minibilde
Søs Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 (endret) Lillemor satt sammen med meg da jeg så igjennom brudepikekjolene på linken fra Hegepege. Hun sukket og "ah'et" seg for hver kjole også når [DENNE kjolen hopper hun på gulvet og roper ut; "kan jeg få den prinsessekjolen?" Så bøyer hun seg frem og stirrer meg inn i øynene og sier "hver så snill, hver så snill, hver så sniiiiil" edit; prob med å få linnket til rett kjole Endret 26. mars 2008 av Søs
Gjest Hegepege Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Lillemor satt sammen med meg da jeg så igjennom brudepikekjolene på linken fra Hegepege. Hun sukket og "ah'et" seg for hver kjole også når [DENNE kjolen hopper hun på gulvet og roper ut; "kan jeg få den prinsessekjolen?" Så bøyer hun seg frem og stirrer meg inn i øynene og sier "hver så snill, hver så snill, hver så sniiiiil" edit; prob med å få linnket til rett kjole Hehe, så skjønn, da er hun iallefall enig med meg da Jeg spørte henne om tiaraene var av plastikk pga den billige prisen, men det er av metall og det er helt vanlige tiaraer.. Jeg skal forresten opp dit (hvis jeg får fri fra jobb) helgen den 12.april, så hvis du venter til da, så kan jeg sende deg en melding på hvordan kjolene er? Men jeg tror jeg bestiller derfra uansett Er jo knallbillig...
Søs Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2008 Kjempe flott om du kan gi meg litt feedback
Gjest Hegepege Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Skal gjøre det, det er jo tross alt ikke så lenge til bryllupet ditt står for tur
Søs Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. mars 2008 Skal gjøre det, det er jo tross alt ikke så lenge til bryllupet ditt står for tur Uff, jeg tror jeg har fortrengt det Men kom til å tenke på en ting.. Brudepikekjolen burde kanskje matche brudgommens anntrekk (i farger) Uff, dette er vanskelig
Gjest Hegepege Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 Uff, jeg tror jeg har fortrengt det Men kom til å tenke på en ting.. Brudepikekjolen burde kanskje matche brudgommens anntrekk (i farger) Uff, dette er vanskelig Ja, det er kanskje sant, for du skal ikke ha de i samme farge som deg eller? Trøst deg med at den kjolen hun likte godt finnes i ALLE fargene Men nå må du jo først og fremst tenke på hva DU synes passer best da, det er jo deres bryllup.. Brudepikene er jo på en måte "accessories" denne dagen.. Om du skjønner hva jeg mener, for det hørtes ikke pent ut
Søs Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. mars 2008 Skjønner hva du mener.. snuppa skal få litt medbestemmelses rett. Tenkte å finne 2 som jeg synes er ok og la henne velge
*Emma* Skrevet 26. mars 2008 #12 Skrevet 26. mars 2008 Bestiller du direkte fra butikken selv så blir det billigere. Denne dama har "stjålet/lånt" bildene til en amerikansk butikk som bla selger via Ebay. Navnet til butikken står til og med på bildene! Innrømmer at jeg syns det er ganske sleip - selvom hun forsåvidt sier "jeg kan skaffe". Men det er altså ikke så fantastisk billig. Jeg kjøpte fra den butikken selv - på Ebay og betalte 420kr for kjolen INKL sånn blomsterkrans til hodet som fulgte med. Og da var kursen MYE dårligere enn den er nå. Nei gå på ebay og kjøp direkte fra butikken så slipper du å betale noe ekstra til hun dama. Her er link til originalbutikken. http://stores.ebay.com/Butterflyxc_Flower-...2QQftidZ2QQtZkm Endel av kjolene koster feks 15$ (da går de gjennom tollen) også er det frakt på 45$ det vil si ca 315 NOK!!!
Gjest Hegepege Skrevet 26. mars 2008 #13 Skrevet 26. mars 2008 Var inne på butikken å kikket selv, men synes det er bedre dersom jeg selv kan få se kjolene i virkeligheten, og vanlig brudepikekjoler koster jo fort 800-1000 kr, så det er jo billig i forhold til det! Var du fornøyd med kjolen eller?
Søs Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. mars 2008 (endret) *poff* Endret 26. mars 2008 av Søs
*Emma* Skrevet 26. mars 2008 #15 Skrevet 26. mars 2008 Hegepege: ja jeg var veldig fornøyd. Sjansen for at en brudepikekjole ikke er fin var liksom ikke så stor. Så jeg syns ikke det gjorte noe å ikke ha sett den på forhånd....
Gjest Hegepege Skrevet 26. mars 2008 #16 Skrevet 26. mars 2008 oki, hvordan var den i forrhold til størrelse og sånn? Har ei søster på 9, 10 når vi gifter oss, og hun er høy for alderen, men passe slank, hva tror du?
Hønemora Skrevet 26. mars 2008 #17 Skrevet 26. mars 2008 Mi brudepike skal ha dinne kjolen: Den kom på 350 kr inkludert frakt... Brudepikekjole
Søs Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 26. mars 2008 Mi brudepike skal ha dinne kjolen: Den kom på 350 kr inkludert frakt... Brudepikekjole Det var billig! Også var det fin også Kanskje jeg skal prøve å registrere meg på ebay igjen. Fikk det ikke til sist når jeg skulle kjøpe Crest
*Emma* Skrevet 26. mars 2008 #19 Skrevet 26. mars 2008 Hegepege : min oppfatning er at de var store! Jeg kjøpt T2 til dattern min som ble 2 noen uker etter bryllupet og vi måtte legge den opp 10-15 cm. Nå er hun 3 år og ca 97 cm (dvs helt normal til litt høy) og den passer fortsatt - selvom den da er lagt opp masse! MEN det er ikke sikkert det blir så stort i de større str. Eller altså en som er litt eldre kan gjerne ha litt for lang kjole feks fordi de ikke løper rundt og ramler i klærne sine sånn som en 2 åring gjør. Om du er usikker ville jeg bedt om mål på kjolen før du kjøper. De pleier å være greie. Be om feks brystvidde og lengde på skjørt....såk an du se selv hvilken str som blir best. Passer de ikke får du sikert solgt dem uten tap her hjemme etterpå uansett (Jeg solgt en smoking i feil str - som jeg hadde kjøpt til sønnen min fra Ebay, uten tap.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå