Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Himmelfall
Skrevet

Jeg sitter litt fast i fortiden min. Tenker endel på gutter jeg har møtt, og hatt det veldig fint med. Ser på de som venner, enten de var bare det eller vi var litt på flørter`n. Skulle ønske vi holdt kontakten...

Jeg har vært sammen med typen min i et halvt år, og er veldig glad i han. Vil ha han, og få en fin fremtid med han. Men så tenker jeg mye tilbake, lengter og savner. Det er jo ikke helt normalt. Jeg får ikke til å kose meg helt nå, fordi jeg tenker på hvor bra jeg hadde det før og at jeg vil ha det like bra nå og fremover... Men det blir liksom ikke slik...

Hva gjør man når fokuset er drømmende på fortiden, istedet for realistisk og positivt på nuet og fremtiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres vel kanskje ikke ut som at du er helt dedikert til han du nå er sammen med? Hva med å tvinge deg selv til å la være å tenke bakover og heller se fremover? Legg lokk på fortiden, fortid er og blir fortid. Fint du har en hyggelig bakgrunn men la ikke fortiden din ødelegge fremtiden om du virkelig er glad i din nåværende kjæreste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...