Klematis Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Kom over verdens nydeligste barne-jakke på et forum: BSJ Denne mannen strikker forresten helt utrolige ting! Mønsteret heter Baby Surprise Jacket, er fra 1968 og ble laget av Elisabeth Zimmermann. Les mer her Har noen prøvd å strikke denne? Og er det noen som har mønsteret/en av bøkene til Zimmermann med mønsteret i til salgs?
Grooo Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Har ikke strikket den, men hvis det kommer flere små her i huset skal jeg garantert strikke en eller tre!
Imax Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Moren min har strikket en til småtten som er på vei, utrolig kul! Vet at Murf har strikket en, send en PM til henne.
Klematis Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 Takk for svar! Jeg fant en bok av Elizabeth Zimmermann, Knitting workshop, der mønsteret står billig på Amazon. Men takk for tipset, Imax, jeg skal huske å høre med Murf om jeg får problemer underveis.
veslepus Skrevet 14. juli 2008 #5 Skrevet 14. juli 2008 Hvordan gikk det med jakken? Var mønsteret greit beskrevet i boken du fant på Amazon? Har veldig lyst til å strikke denne, men harikke så mye erfaring, så vet ikke om jeg klarer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå