Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som alle butikkene har byttet ut vinterklær med vårklær, hvor får man tak i vinterluer? Her i Oslo har det jo plutselig blitt veldig vinter igjen, og jeg har mista favorittlua mi... :kjefte:

Jeg vil helst ha en lue som er litt stram rundt hodet, men lang så den blir litt baggy. Den jeg hadde var fra H&M, og blir mer og mer perfekt jo mer jeg tenker på det. ;)

Noen som har noen forslag? Har vært innom fryktelig mange butikker siste ukene, men finner ingenting. :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Strikk deg en selv, eller bestill på internett. Støtt en god sak og dra innom Apotek1 og kjøp en Kari Traa lue til støtte for ungdomsgruppen i kreftforeninga. Er i bomull, men bedre enn ingenting.

Selv bruker jeg en combi buff som lue og synes det også er et godt alternativ.

Skrevet
Noen som har noen forslag? Har vært innom fryktelig mange butikker siste ukene, men finner ingenting. :(

Sportsforretninger pleier å ha et greit utvalg litt utover høysesongen..

Skrevet

Ja, burde egentlig bare strikka en for å få den slik jeg vil, men er nok ikke noe særlig god på sånne ting. Så da blir den vel ikke ferdig før tidligst neste vår. ;)

Har vært innom noen sportsbutikker, men der er det bare sånne luer som passer akkurat til hodet... Vil ha en som henger litt ned bak.

Kjøper gjerne på internett, men kan ikke finne noen luer der heller! Noen forslag til sider jeg bør sjekke ut?

Gjest Gjest
Skrevet

Gjest over her.

Jeg bruker selv denne som lue, strammer båndet i toppen og da henger den bak.

Ellers kan jeg rett og slett anbefale deg å kjøpe denne dersom du vil lage en egen lue. Denne er så enkel å bruke at de fleste kan klare det og det følger med bruksanvisning, og det går faktisk fort om man vil. Da kan du selv velge garn og utseende på luen.

Har faktisk brukt en slik for å lage leggvarmere og det tok ikke veldig lang tid.

Skrevet

Åh herregud, en sånn må jeg jo kjøpe! Irriterende at jeg jobber til seks i dag, og panduro også stenger seks. Men i morgen! Så om det går raskt har jeg kanskje en ny lue i løpet av helgen? Hoho, nei, dette var jo genialt! :danse:

Skrevet

Æsj, selvfølgelig var de tomme. Får kjøpe på nett da, men der er det jo 70 kr i porto... *sukk*

Gjest Gjest
Skrevet
Æsj, selvfølgelig var de tomme. Får kjøpe på nett da, men der er det jo 70 kr i porto... *sukk*

Det var jo dumt, bra at den er på tilbud i alle fall. Den er veldig kjekk for de som ikke vil strikke med pinner. Kan lage fine skjerf med den også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...